/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Gave til min mand
Fra : maria22
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 23-04-05 12:04

Jeg vil gerne forære min mand en god gave. Han elsker biler og fart så jeg ville høre om I kender et sted hvor han kan køre rundt på en bane? Det skal ikke være go-carts men rigtige biler, gerne klassiske som man får lov til at "låne"...

Håber I kan hjælpe

Maria

Kommentar
Fra : 25

Dato : 23-04-05 12:29

Anderstorp link: www.arc.nu

Prøv det!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-04-05 12:30

Se under DTC-baner...og du kan finde forskellige oplevelser med motorsport.

http://www.dtc-net.dk/default.asp?id=2685

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 23-04-05 12:39

Har lige været til åbent hus på folkeræsbane i Kolding - det er simpelthen hammersjovt. Det er lidt ligesom at køre radiobil - bare i større udgave: Normale biler, tæt på "skrotniveau", som man så kører ræs med. Det er lidt anderledes, fordi en bule eller to (ekstra) ikke gør noget.

Nu ved jeg ikke, hvor du er fra, men der er formentlig en automobilklub i nærheden af dig. Find den på google (bynavn automonilklub eller folkeræs) - det er forholdsvist billigt (i dag var det faktisk gratis) - og det er rent legebarn

Erling

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 23-04-05 13:15

Prøv at kontakte Jyllandsringen:
http://jr.alletidersweb.net/default.asp?id=1045