/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
internet startside..
Fra : hubi
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 22-04-05 22:17

jeg har et problem med min starside, hver gang jeg vil lave den om så ændre en sig konstant til msn, hvordan laver man det om... det sammer er på min acer bærbar der kan jeg heller ikk lave den om...

//jesper

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 22-04-05 22:22

Du går vel ind under Værktøjer øverst oppe i vinduet og ændrer det under internetindstillinger. Husk at trykke på apply til sidst. Ved ikke lige hvad det hedder på den danske version.

Men jeg har da aldrig været ude for at det ikke virkede med mindre du har virus i begge computere..

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 22-04-05 22:23

Du er blevet HIJACKET, der er dog hjælp at hente.
www.arlet.dk giver anvisninger.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 23-04-05 00:10

Hvis du har installeret msn messenger er du nok kommet til at sige ja tak til at fastsætte din startside til msn. Hvis det er tilfældet kan du afinstallere messenger, og derefter geninstallere, men husk at fjerne fluebenet når den spørger dig om du vil ændre startsiden til msn.

Vh fluffy

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-04-05 07:14

paperboy... hvis du/man er blevet HJ så er Arlet's hjemmeside da et godt alternativ til http://www.spywarefri.dk da de ikke består af en 'enkelt-person', og så har de i øvrigt et udmærket forum, hvor problemerne løses inden for en overskuelig tidsramme (fra 1/2 til et par timer)... og det er ganske gratis. Spywarefri's forum finder du på menuen ude til venstre eller direkte via http://www.spywarefri.dk/forum/
Så fik vi lige 'det på plads
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 23-04-05 09:32

Det kan værte Messenger, men du behøver ikke afinstallere den, du går ind i indstillinger for MEssenger og fjerner fkuebenet i startside, og derefter ændrer du startsiden i din browser

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-04-05 10:41

En del programmer kan låse din startsside, for netop at undgå at den skifter utilsigtet.
Spyboot, er et af dem der kan gøre det, som en sikkerhed.
MSN kan sikkert også, kik i indstillingerne til MSN Messenger.
mit antivirusprogram kan vis nok også trikset med at låse en forudvalgt side til startsside.

Mvh. Natmaden