/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
FTP virker ikke med SP2
Fra : reneholm
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 22-04-05 18:52

Jeg har inst. SP2 og benytter firewall derfra + bullgaurd virusscanner og firewall..

Dette bevirker at jeg ikke kan få kontakt til min server via FTP (totalcmd) indtil installeringen af SP2 virkede det, jeg kan godt logge på men der kommer ikke noget frem på skærmen fra serveren..

Jeg har endvidere prøvet at fjerne programmet fra firewall listen og så godkende den igen, men dette virker ikke.

nogen der kan afhjælpe mit problem?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-04-05 20:06

Mit fungerer uden problemer. Jeg tror at det har noget at gøre med det nye Sikkerhedscenter i SP2. Prøv at gå i Kontrolpanel, kald sikkerhedscenter og træf dine valg. Tryk Anvend og derefter OK. Hilsen AJ

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 22-04-05 21:15

Prøv at slå windows firewall fra når du benytter en anden firewall!

Godkendelse af svar
Fra : reneholm

Dato : 22-04-05 21:21

Tak for svaret tedd.

Ja hvorfor ikke tedd... hvorfor tænkte jeg ikke på det selv??? ;)