/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Jeg står og mangler et fedt logo
Fra : bok_slash
Vist : 447 gange
250 point
Dato : 18-09-02 22:17

Hey's Boy's and girl's

Jeg skal bruge et fedt logo til HomePage men jeg kan ikke finde ud af at lave grafik, så hvis jeg kunne få en til at lave den for mig, så kunne det bare være fedt...

Så hvis der er en eller flere der kun lave en til mig så ville jeg blive meget glad til gengæld vil du få de 250 point og hvis du har en homepage så kunne du da oxo lige få smidt et link på min HomePage

Hvis jeg får flere logoer vil der komme en afstemning op på min HomePage

Indhold:
det eneste som SKAL være/stå der er: Slash
og alt andet er op til dig

http://www.Slashv2.host.sk

Alle forslag sendes til min E-mail: Slashv2@host.sk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-09-02 21:31

Jeg har ikke noget logo til din side, men vil bare lige bemærke at der står "Velcome to Adobe GoLive 6" på flere af dine sider.

Mvh. Kajo
http://home.worldonline.dk/privat09/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-09-02 21:48

"bok_slash" skrev bla.

> Så hvis der er en eller flere der kun lave en til mig så ville jeg blive
> meget glad til gengæld vil du få de 250 point og hvis du har en
> homepage så kunne du da oxo lige få smidt et link på min HomePage

Jeg vil gøre det for en milliard-million

--

jopa
www.jp-web.dk
www.web-templates.dk
www.webshop-jylland.dk

Kommentar
Fra : bok_slash

Dato : 18-09-02 23:28

"kajo" skrev d. 18-09-02 21:31 dette indlæg :
> Jeg har ikke noget logo til din side, men vil bare lige bemærke at der står "Velcome to Adobe GoLive 6" på flere af dine sider.
>
> Mvh. Kajo
> http://home.worldonline.dk/privat09/
>

Tak det hade jeg helt glemt, meeeen den er jo heller ikke færdig i nu vel

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-09-02 08:17

> Så hvis der er en eller flere der kun lave en til mig så ville jeg blive
> meget glad til gengæld vil du få de 250 point

Jeg forhørte mig nede hos den lokale købmand; han var ikke synderligt
interesseret i at give mig hverken brød eller smør for "250 point".

mvh
Kim Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-09-02 09:08

"jopa" <john@jp-web.dk> wrote in message
news:3d88e674$0$49622$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "bok_slash" skrev bla.
>
> > Så hvis der er en eller flere der kun lave en til mig så ville jeg blive
> > meget glad til gengæld vil du få de 250 point og hvis du har en
> > homepage så kunne du da oxo lige få smidt et link på min HomePage
>
> Jeg vil gøre det for en milliard-million

Jeg vil godt gå ti procent under det !!!

mvh.

--

Jan Richardy

Accepteret svar
Fra : leifstenfeldt

Modtaget 250 point
Dato : 14-10-02 11:50

Forslag sendt.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 14-10-02 13:22

Hej bok_slash,

øh... er din side gået ned?

og er din e-mail stadigvæk Slashv2@host.sk?

ellers ka' du sende mig en mail på strarup@worldonline.dk

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : bok_slash

Dato : 14-10-02 13:53

Tak for svaret leifstenfeldt.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 14-10-02 14:08

Hej bok_slash,

funker din e-mail stadigvæk?

hvorfor jeg spørger er fordi din side på Host.sk ikke ser ud til at eksistere...

ellers er min mail strarup@worldonline.dk

mvh.

Strarup