/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mistede e-mails
Fra : oleho
Vist : 604 gange
90 point
Dato : 22-04-05 14:46

Jeg åbner outlook express og alt indhold i indbakke,sendt post og slettet post er væk
Er det muligt at genfinde alle disse tabte mails ?
Hvis ja-hvordan så?
mvh
oleho

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-05 14:52
Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-04-05 15:39

Undskyld oleho jeg lige bryder ind

miritdk kig her http://www.kandu.dk/dk/spg/65190

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 22-04-05 16:47

Undskyld Er der nogen der kan svare på mit oprindelige spørgsmål?
Hvor er mine forsvunndne emails henne og hvordan får jeg fat i dem igen ?
Det er ikke filosofiske ideer jeg har brug for lige nu
Hvordan får jeg mine mails tilbage?
mvh
oleho

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 22-04-05 16:53

Din webudbyder har vel en webmappe på serveren du kan logge dig ind på.
Hos TDC har de noget de kalder TDC Online Mail, her kan man se sine indkomne mails.

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 22-04-05 17:35

dur ikke
min webmail har heller ikke mine mails
mvh
oleho

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 22-04-05 17:35

dur ikke
min webmail har heller ikke mine mails
mvh
oleho

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 22-04-05 17:38

er der virkelig ikke en nørd der kan give et klart svar på:
hvordan får jeg fat på mine forsvundne mails
mvh
oleho

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-05 18:06

oleho - jeg kan godt forstå at du skumler lidt...................men der står faktisk en del i Miritdk's henvisning et stykke nede.
Desværre er der et par fjollehoveder som fylder lidt rigeligt i den tråd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-05 18:07

Du har vel bedt dit mailprogram om at tømme mapperne når du forlader programmet.
Hvis det er tilfældet SÅ ER DE VÆK.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-04-05 18:16

Haløjsa
Hvis ikke du har fået en underlig virus ned på din maskine, vil jeg gerne vide om du har opdateret Outlook Expres, ændret noget omkring bruger/brugere. Det forholder sig nemlig sådan at hvis du oprtter eller sletter en brugerkonti, din egen eller en anden, vil der blive lavet et nyt sæt mapper (indbakke, slettet post, sendt post osv.). Hvis du laver en søgning der starter i roden af C: og søger på .dbx, husk også at søge i skjulte mapper, så vil du få en oversigt over alle de mapper der findes til Outlook Express, når du så kigger på stien til mapperne vil de være ens hvis du kun har et sæt, og så er dine tidligere mails slettet, pist vææk for evigt.
Hvis der derimod findes ens mapper med samme navn, men på forskellige placeringer, så giv lige lyd, så ser vi videre.

Min sti til mine aktuelle mapper er: C:\Documents and Settings\Per\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{BC6B8609-2759-4C83-81C7-3C99D2DBC2D1}\Microsoft\Outlook Express
En sådan sti vil der være for hver brugernavn.
Så hvis du på en eller anden måde har fået lavet flere brugerkonti, kan det være forklaringen.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-04-05 18:18

Til refi
Det er kun mappen "Slettet post" der kan tømmes automatisk, så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-04-05 22:53

oleho

Jeg forstår ganske udemærket din frustration. Jeg nøjagtigt samme problem. Kan ikke få mine mistede mails tilbage. Jeg mistede dem pludselig, uden at gøre noget. Men BjarneD løste mit problem, på en måde, dagen før jeg skulle bruge nogle meget vigtige mails. Ikke at jeg fik dem tilbage i Outlook Express, men sådan at jeg kunne læse dem.

Så miritdk's svar, med henvisning til mit spørgsmål, vil da kunne hjælpe dig, så du kan læse dem igen (Tak til miritdk)

http://www.kandu.dk/dk/spg/65125

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-04-05 22:56

Til Brassovitski

Et lignende svar fik jeg også, i ovennævnte tråd, men sådan en sti har jeg ikke.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-04-05 23:26

[hør] JO DU HAR!!! en sti til placeringen af dine mapper, det har alle, ellers ved Outlook Expres jo ikke hvor den skal gemme dine mail og mapper.
Åben Outlook Expres, klik på funktioner---Indstillinger----fanen vedligeholdelse, klik på knappen "Lagringsmappe", så kan du se stien til hvor mapperne ligger nu.
Har du prøvet at søge som beskrevet eller????

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-04-05 23:50

Ja, Brassovitski

Min sti hedder: D:\Documents and Settings\Ejer\Dokumenter\email 2\Indbakke.dbx

Og det ligner overhovedet ikke noget af det alle hjalp mig med i min tråd. Men fra den dag alle mine mails forsvandt, virker det igen. Jeg har alle de mails jeg har modtaget og alle de mails jeg har sendt efter dette, men jeg ville gerne ha' alle mine gamle mails ind i Outlook Express igen, men det kan jeg ikke.

Mvh.
Frank

PS. Undskyld oleho, men måske er det samme problem vi har, ellers ville jeg ikke bruge din tråd!!!!!!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-04-05 07:38

Ja undskyld til oleho!
Til Franksp: Du har måske ikke lagt mærke til at der i din sti står \email2\, lige præcis dette tyder jo på at der også har været en email1 og måske endda en \email\ også. Det virker også lidt underlig at de ligger på D. Er D dit systemdrev?? Normalt vil emailstien ligge på systemdrevet. Jeg håber både dig (Franksp og oleho) har forsøgt at søge på hele maskinen efter .dbx, så burde i få alle mapper frem, og jeg pointerer det lige igen, læg mærke til om der er doublanter og om der er forskellige stier til dem.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-04-05 10:38

Brassovitski - det med stien D: kan måske være når alle dokumenter flyttes over til
D:\Dokumenter (som jeg selv anbefaler)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-04-05 15:17

Hej Brassovitski

Og undskyld til oleho. Det er ikke meningen, at jeg skal møve mig ind og overtage din tråd. Et sidste ord til Brassovitski. Jeg har søgt efter .dbx filer på alle drev. Der er ikke andre. Alle de gamle mails ligger på den sti jeg nævner ovenfor. I OE referere den også dokumenterne til at ligge på denne sti, men jeg kan stadig ikke få dem vist i OE.

Venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-04-05 16:12

Franksp - det er jo samme problem der tales om, så vi kan da alle deltage og på et tidspunkt findes og rettes fejlen måske.

En lille fræk og måske risikabel idé::::::

H-klik på dokumenter på skrivebordet > egenskaber >
skriv så der står i placering D:\Dokumenter_23apr05
>ok > og lad den flytte alt med over