/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
msn 7,0 (ikke beta)
Fra : Trine80
Vist : 434 gange
10 point
Dato : 22-04-05 14:15

Er der andre end mig der har problmer med den så kaldt færdige msn7,0 ?
Jeg har store problemer med både at sende og modtage filer.
Eks har jeg været ude for en der uden held sender en fil til mig, men det er ikke i samme msn vidue at jeg for beskeden om at der er problmer med filden,,, det siger den i et andet vindue, fra en af de andre på min msn :S
Hvad sker der ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-04-05 15:00

Ja jeg har overhovedet ingen problemer i den retning.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-04-05 15:01

Jeg kan da llige prøve at sende dig en som jeg ved der ikke er noget galt med.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 22-04-05 15:20

Jeg har heller ikke problemer med at sende filer, men jeg har været udefor at andre ikke kunne sende til mig.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 10 point
Dato : 22-04-05 17:05

Prøv om det går nemmere over filedelingen. - Min datters PC brokkede sig også, men da hun kørte over filedelingen, så var der ikke noget i vejen.

Godkendelse af svar
Fra : Trine80

Dato : 22-04-05 19:04

Tak for svaret severino.