/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
adgangskode til outlook?
Fra : Blinkende_Lygter
Vist : 266 gange
50 point
Dato : 22-04-05 13:26

Hej alle jer der ude!!!!

Jeg har et ganske lille problem, som jeg skal slås med i min hverdag!!

Jeg har som sagt Microsoft Office Outlook 2003! og går i skole på NOEA i Aalborg City!
Vi har på skolen fået tildelt en mail adresse, som vi SKAL bruge!

Mit problem lyder: hver gang jeg vil logge mig på mail adressen, så popper der et vindue op som beder mig om brugernavn og adgangskode! problemet er følgende! oppe i feltet brugernavn kan man trykke på en pil ned hvor man så kan se f.eks. mit brugernavn til min hotmail adresse. denne adresse har den i sin hukomelse, men brugernavnet til min skole mail er der ikke! denne skole bruger adresse er rimelig lang, og er pisse irreterende og skulle taste ind hvergang jeg skal se min mail eller skrive en mail!

Hvad skal jeg gøre for at få den til at huske mit brugernavn, ligsom den kan for min hotmail adresse?

ps. En mindre detalje. Jeg bruger windows xp home edition som følger med til min baerbar

MVH RK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-05 13:56

indtast og sæt flueben i husk adgangskode/brugernavn så vidt jeg husker

Kommentar
Fra : Blinkende_Lygter

Dato : 22-04-05 18:42

Det var alt for simpel en løsning! men den er ikke god nok!

hvis man har en XP PRO version, så kan den sagtens huske det som du fortæller, men ikke i en home edition

Og ja den bedste løsning på dette problem er at installere XP PRO og så havde jeg ikke det problem.

MEn vi er 12 mennesker i min klasse med samme problem, og vi kunne alle sammen godt tænke os og finde en løsning på dette problem

MVH. RK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-05 22:02

Blinkende_lygter - det er noget sludder at man ikke kan i home edition !!!!!!!!! Tror du ikke at nyinstallationen bare har rettet op på et og andet ?????

følger lige med hvis nogen i det hele taget har bud på det her da

Kommentar
Fra : Blinkende_Lygter

Dato : 25-04-05 14:29

miritdk!!!!!!!!!

Jeg har ikke sagt at home edition ikke kan noget!! jeg siger bare at den ikke husker ens bruger navn efter første log on! som Pro-versionen gør!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-05 01:20

blinkende_lygter - der er vist forskel så - min home husker da udemærket