/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Uønskede mail
Fra : bauchmann
Vist : 432 gange
300 point
Dato : 22-04-05 13:24

Jeg er begyndt dagligt at få tilsendt en mail med teksten Dagens billede. Der er intet sted i mailen der fortæller hvor jeg kan afmelde mailen. Man kan heller ikke tilmelde sig. Kan jeg gøre noget for at jeg ikke får den.
Torben

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-04-05 13:29

Er det ikke dagensfoto.dk du mener?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-04-05 13:31

Hvis det er dét, kan du klikke ind på deres side og slette dig der.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 310 point
Dato : 22-04-05 13:32

Selv om der var en afmelding ville det sandsynligvis gøre problemet værre, da man så ville se at din konto var aktiv! Det ville så betyde endnu mere spammail! Det bedste du kan gøre er hvis du bruger f.eks Outlook Expres at lige markere mailen og derefter gå op under funktioner og bloker afsender! så burde den ikke optræde i din indbakke mere!

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 22-04-05 13:33

Med mindre du vil spammes, så rør den ikke. Send den til mappen spam, så tager din udbyder sig formentlig af den. Eller videresend til forbrugerstyrelsens spampoliti http://www.forbrug.dk/

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-04-05 13:35

Jeg vil lige sige, at jeg har frameldt mig UDEN problemer...

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 25-04-05 19:50

Tak for svaret tedd.