/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
sonic problem!!
Fra : Divino
Vist : 407 gange
20 point
Dato : 18-09-02 20:38

Jeg skiftede lige min Dellorto kaborator ud med en kammerat til en lovlig. men sagen er at den tager ik fat overhovedet nu, kun hvis jeg giver den choker. Cyll. var ved at sætte sig af den grund. Er der nogen der ved hva der kan være galt? (hvis det er olieskruen, hvor sidder den så?)

på forhånd mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-09-02 19:55

"Divino" <Divino.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:6C3i9.2740$Qk5.181999@news010.worldonline.dk...
> Jeg skiftede lige min Dellorto kaborator ud med en kammerat til en
> lovlig. men sagen er at den tager ik fat overhovedet nu, kun hvis jeg
> giver den choker. Cyll. var ved at sætte sig af den grund. Er der nogen
> der ved hva der kan være galt? (hvis det er olieskruen, hvor sidder den
> så?)

hvad cylinder har du på og hvad dyse størrelse kører du med?
--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Divino

Dato : 18-09-02 22:06

jeg har en pgo (lovlig). Pollini krumtap, gearing, pillet skiver og blindrør. standart dysse størrelse. 6 grams ruller.... der har været racer kobling og mallossi variator, 1 grams ruller!! og dellorto karborator på men det er pillet af og sat lovligt på... den kørte fint indtil jeg skiftede karboratoren... det er som om den ik får olie nok... kan det måske være luftskruen der skal strammes...? hvor sidder olieskruen?

Kommentar
Fra : Divino

Dato : 18-09-02 22:06

jeg har en pgo (lovlig) cylle. Pollini krumtap, gearing, pillet skiver og blindrør. standart dysse størrelse. 6 grams ruller.... der har været racer kobling og mallossi variator, 1 grams ruller!! og dellorto karborator på men det er pillet af og sat lovligt på... den kørte fint indtil jeg skiftede karboratoren... det er som om den ik får olie nok... kan det måske være luftskruen der skal strammes...? hvor sidder olieskruen?

Kommentar
Fra : Divino

Dato : 19-09-02 16:55

kan det ha noget at gøre med at der ik er et varmeskjold på cyllen? fForresten mit el-start virker ikke. når jeg trykker på den så kommer der en klik lyd på et relæ og så lyser olielampen? er der nogen der ved hva det er der er galt

Accepteret svar
Fra : dr_scooter

Modtaget 20 point
Dato : 20-09-02 13:00

køb en større dyse eller prøv at rode lidt ved nålen i kab.

Olie pumpen findes ved at følge olie slangen til kaburatoren hvor på et tidspunkt der kommer, en lille cylindre formet dims, som der er olir pumpen... det kan også værre fugt i kab. rens den i sprit og lad den tørre inde for, og monter