/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
RKI..REKO??? Hjælper det?
Fra : kanusti
Vist : 13207 gange
50 point
Dato : 21-04-05 20:58

Er der nogen her der har erfaring med RKI banken REKO?
De skriver på deresside at de er der for at hjælpe folk der står i RKI, men gør de det?
Der er jo ikke andre der gør...
Knuzz Kanusti

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 21-04-05 21:30

Jeg tror du har misforstået hvad de skriver. Det er ikke en bank, og kan derfor ikke hjælpe
dig økonomisk. Prøv at kigge på dette spørgsmål og svar, det er faktisk svaret på dit spørgsmål.

http://www.reko.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=2

Mvh
Mone

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 21-04-05 22:04

Citat
Velkommen til det nye Reko.dk...

Vores mål er, at tilbyde Danmarks største portal for økonomisk rådgivning.
- siden vil dog primært henvende sig til den gruppe danskere,
der af forskellige årsager er blevet registreret i RKI.

Stort set alle problemer eller udfordringer i livet kan personer få hjælp til. Men økonomiske problemer er et overset emne.
Når der ikke er penge at tjene på ”problemet”, er interessen fra andre sider minimal.

Det ønsker vi at lave om på...!

På Reko.dk bliver det muligt for samtlige RKI registrerede,
og andre personer i økonomiske vanskligheder,
at mødes og udveksle erfaringer.

Med tiden håber vi på at kunne tilbyde diverse medlemsfordele,
og samarbejde med diverse pengeinstituter/finansieringsselskaber.

Vi håber at I tager godt imod initiativet, og vil bakke op omkring det.

http://www.reko.dk/formaal.html

Hilsen ans

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-04-05 22:26

Gaaabbbb........

Kommentar
Fra : lanthony

Dato : 21-04-05 23:20

RKI er ikke nogen bank, men et sted hvor dårlige betaler bliver registret.
Hilsen Lanthony

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-04-05 07:54
Kommentar
Fra : Hansemann_Luchter

Dato : 07-05-05 08:54

Hvis du har problemer med gæld, så besøg hellere GældsForum ( http://xn--gld-yla.net )!

Der kan du stille spørgsmål om gæld og få kvalificerede svar fra andre brugere, der kender problemerne særdeles godt.

Med venlig hilsen
Hansemann Lüchter
gæld.net

Godkendelse af svar
Fra : kanusti

Dato : 07-06-05 10:59

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-06-05 11:07

Tak