/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Stempel Tolerancen's indflydelse på fart~
Fra : Jon
Vist : 1036 gange
200 point
Dato : 18-09-02 19:59

Hvilken indflydelse har stemplet's tolerance på knallerten's fart ???
En af mne venner siger at det får den til at køre hurtigere jo højere tolerance, og en anden siger at det ingen indflydelse har....

Og nu jeg er i gang, hvor høj tolerance kan man smide på en puch maxi cylinder ? Tolerance 6 ???

Jon

Accepteret svar
Fra : opel

Modtaget 210 point
Dato : 18-09-02 20:07

hej jon
på en puch maxi har det ikke noget med fart, men buntræk kan blive godt af det vis paknig er tætte

Godkendelse af svar
Fra : Jon

Dato : 18-09-02 20:12

Mange tak for dit svar opel, det vil jeg da benytte mig af og få et bedre bundtræk, det er jo ikke værst...

Jon

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-09-02 20:25

"Jon" <Jon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:m13i9.2437$Qk5.174806@news010.worldonline.dk...
> Hvilken indflydelse har stemplet's tolerance på knallerten's fart ???
> En af mne venner siger at det får den til at køre hurtigere jo højere
> tolerance, og en anden siger at det ingen indflydelse har....
>
> Og nu jeg er i gang, hvor høj tolerance kan man smide på en puch maxi
> cylinder ? Tolerance 6 ???
>
Jeg tror ik den kommer til at kører hurtigere, ihvertfald ik så du kan
mærke det.. Tolerance er noget både cylinder og stempel skal ha... Hvis nu
cylinderen har en tolerance på 3, så skal selmplet også ha en tolerance på
3...

/Brian

>
> Jon
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>