/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hjælp min puch kører i tomgang
Fra : Nikker
Vist : 1144 gange
25 point
Dato : 21-04-05 18:18

hej jeg har en puch maxi

problemet er at den kører når jeg stiller den på støtte fod , jeg har prøvet et indstille den men den kører stadig rundt?

er der nogen der ved hva der er galt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-04-05 19:28

Ja, enten går den med for mange omdrejninger, eller også er det centrifugalkoblingen ("automatgearet") der ikke er i orden, så knallerten begynder at trække ved for lave omdrejninger

mvh dova

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-05 22:46

Der sidder en lille skrue på kaburatoren hvor du kan stille tomgangen .Det kan også fprdi gaskablet er strammet for meget op ( kan justeres på selve kablet) eller fordi kablet evt sidder i klemme eller er "Knækket"
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Nikker

Dato : 23-04-05 02:10

jeg tror det er gas spjældet der sidder forkert.

Hvilket hak skal det sidde i?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-04-05 06:48

3 hak for oven