/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
program der kan håndtere widescreen??
Fra : Dinah
Vist : 423 gange
200 point
Dato : 21-04-05 15:30

Jeg har lavet nogle optagelser med mit Siny videocamera i widescreen.

Jeg bruger normalt Windows movie maker til at redigere og gemme filerne. Bla til netbrug. Desværre bliver widescreen formatet sammenpresset når jeg gemmer det i andet end AVI.

Findes der nogen programmer der kan håndtere det, og hvilke?

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 200 point
Dato : 21-04-05 16:33

Det kan ADOBE's PREMIERE 6,5. Desværre er det er ret dyrt program for "os alm. dødelige", men en FULD prøveversion som gælder i 30 dage kan downloades herfra:
www.adobe.dk

Held og lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 22-04-05 03:41
Godkendelse af svar
Fra : Dinah

Dato : 11-02-06 07:42

Tak for svaret pallenoc.