/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Flytning.
Fra : LeaBia
Vist : 336 gange
50 point
Dato : 21-04-05 09:43

Hej.

Hvad ville det koste ca. at få flyttet under 3500 kg, fra Aalborg til frederiksberg? og hvad ville det
koste i leje for lastbil hvis man selv kørte?

Mvh Lea.

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 21-04-05 09:58

Hej.

Prøv at ringe til et udlejningsselskab. P.S. Biludlejning er et rigtigt godt bud, da de har afdelinger over hele landet og du dermed ikke er nødt til at skulle tilbage med bilen med ekstra km til følge.

God flytning

Peter

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-05 10:29

Du kan få et tilbud fra PS. Ring og fortæl dem om hvor lang tid og hvor mange km.

Alternativt - ring til Danske Fragtmænd, de kan også give dig en pris!

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 21-04-05 10:59

Du kan gå ind på denne side og beregne hvad det ca koster
http://www.flyttebilen.dk/prispopup.htm

Hilsen Robert

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 21-04-05 11:00

Skal du bruge fragtmænd kommer det jo meget an på om du har pakket det hele på paller, om det er en palle, eller om du har 10 paller, eller om det har 30 X 100 flytterkasser stående løs.

Hvis vi tager udgangspunkt i at du har pakket tingene på paller og alt foregår på gadeplan (altså ingen trapper) koster det nok en smule mindre end hvis du skal leje en bil og betale km-penge.
Du skal ringe til de danske fragtmænd på tlf. 99 30 10 00, forklar dem hvad du skal have flyttet og hvordan det er pakket.
Prisen afhænger af hvornår du skal have det flyttet og hvordan du har pakket det ned.

Lejer du en bil koster det vel 3000,- inden du har lejet, betalt diesel, km-penge og broafgift. Men så kan du flytte i ro og mag, når det passer dig, uden at du skal stå og vente på fragtmanden, både i Ålborg og i KBH.