/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Årsregnskab 2004 - hvad skal jeg skrive
Fra : allandisain
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 20-04-05 22:20

Hej,
Jeg skal til at indsende min virksomheds skattemæssige årsregnskab. Der har ingen aktivitet været i regnskabsåret 2004 og i øvrigt er min virksomhed ophørt. Hvordan laver jeg et årsregnskab skattevæsnet godkender.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 20-04-05 22:46

Jamen skattevæsenet godkender da dine nuller. Der er så heller ikke noget moms hverken frem eller tilbage.
Du må jo have fundet dit levebrød på anden måde - eller tæret på formuen. Så er der da ikke noget at komme efter.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-04-05 22:46

Fortæl dem at virksomheden er ophørt og at der ikke har været aktivitet i regnskabsåret. Skriv det til dem.

Kommentar
Fra : migra

Dato : 03-05-05 19:21

Du skal være opmærksom vedrørende eventuelt genbeskatning af afskrevet aktiver eller genbeskatning af købte småaktiver til under 10 tkr. fra 2003 eller tidligere. Ellers ingen problemer i, at indsende en nul selvangivelse for virksomheden.