/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Star Wars til Sony Ericsson K500i?
Fra : meldgaard
Vist : 514 gange
400 point
Dato : 20-04-05 20:14

Hvor kan man downloade en ringetone fra Star Wars til en Sony Ericcson K500i?
Jeg har ledt i flere måneder på nettet men uden held. Nu får den nye flim da heldigvis premiere den 19. maj 2005, Så kan det da være at nogen kan hjælpe mig.
På forhånd tak

Meldgaard

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 20-04-05 21:25

den henter du lige her..... det koster en flad 10'er... http://ring.sonofon.dk/index.php?type_id=309&cid=12&ct=3

Vh fluffy

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 21-04-05 09:42

hvorfor ligger du ikke et nummer ind som mp3 og bruger den.... som ringetone

Kommentar
Fra : meldgaard

Dato : 21-04-05 12:47

Hej Fluffyclaus.
Jeg kan ikke hente den da jeg ikke er sonofon kunde.
Til Tiemaster. Hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 22-04-05 08:03

du skal have et kabel der forbinder din tlf med din pc og så er det ellers bare og overføre

Kommentar
Fra : Mads1980

Dato : 22-04-05 21:17

eller med bluetooth ;)

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 400 point
Dato : 23-04-05 00:05

meldgaard......du kan evt. maile mig dit telefon nummer, så sender jeg den til dig. Jeg har den nemmerlig selv på min SonyEricsson

Vh fluffy mail: vildubabbemin@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : meldgaard

Dato : 25-04-05 12:06

Tak for ringetonen fluffyclaus. Den vil blive brugt flittigt.
Meldgaard