/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Cykelhjul - hvor kan de købes på nettet?
Fra : berpox
Vist : 1072 gange
50 point
Dato : 20-04-05 19:49

Cykelhjul - hvor kan de købes på nettet?

Jeg er på udkig efter brede 20" x 1­¾" cykelhjul.

~ hvem kender web-adressen på en netbutik hvor de kan bestilles og købes i "løs vægt" både med og uden navbremse?

mvh berpox

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-04-05 19:52

Hej berpox - Prøv en Googlesøgning på ordet: Cykeltilbehør - der er mange hits.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-04-05 20:00

Hej Arne - det har jeg prøvet - men jeg har desværre endnu ikke fundet løse hjul...

Så et link til en netbutik der handler med bl.a. 20" cykelhjul online vil være meget velkommen.

mvh berpox

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-04-05 20:06

OK så - Sorry. Håber der er andre der kan hjælpe dig. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-04-05 20:06

Lige et sidespring, jeg måtte til Italien (nettet) og købe 2 knallerthjul,

så det er nok ikke helt let herhjemme.
Keldd.

Annuller spørgsmålet
Fra : berpox

Dato : 02-01-06 21:31

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullere derfor dette spørgsmål