/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
TABS til Angu
Fra : Onaz
Vist : 403 gange
300 point
Dato : 20-04-05 19:32

Hej!

Ja, jeg vil gerne vide om der er nogen der har tabsene til Angu (www.angu.nu). En ny grønlandsk musiker, debutere med "Red Lights". Er der nogen som kan hjælpe mig?!? Der gives point! c",)

På forhånd tak!

Jonas.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 21-04-05 08:14

Hej!
Jeg har søgt og søgt, men har ikke kunnet finde nogle tabs... Men hvis han er ny, er det jo ikke sikkert der er blevet lagt nogle ud på nettet endnu...
Men ellers prøv at skriv i gæstebogen og spørg der...

Kommentar
Fra : Onaz

Dato : 21-04-05 13:04

Ja, jeg ved godt at han er ny, men det var også hvis der var nogen som kunne tabbe den ned!?
Man kan hører hans musik inde på hans hjemmeside (www.angu.nu).
Det var også bare hvis nogen manglede nogle points!?

Jonas.

Kommentar
Fra : Onaz

Dato : 21-04-05 13:04

Ja, jeg ved godt at han er ny, men det var også hvis der var nogen som kunne tabbe den ned!?
Man kan hører hans musik inde på hans hjemmeside (www.angu.nu).
Det var også bare hvis nogen manglede nogle points!?

Jonas.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 22-04-05 09:03

Hehe, Jonas......hvor mange af hans sange skal du have tabs til for at uddele pointene?? Og skal det i øvrigt være akkorder eller rigtige tabs? Har hørt nogle af numrene, og hvor nogle af dem måske er simple nok at lytte af, er nogle af dem også sværere....

Kommentar
Fra : Onaz

Dato : 22-04-05 11:27

Tja... "Red Lights" og "Time For Time" kunne jeg godt tænke mig at få tabsene til. Det kan måske godt gå med chords, men aller helst tabs!!

Jonas..

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 22-04-05 13:12

Okay...ville gerne hjælpe, men er sgu ikke en haj til tabs...er mest en "chord-man"..

Kommentar
Fra : Onaz

Dato : 23-04-05 12:08

Så lav chord'sne...!