/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ang. U2
Fra : balli23
Vist : 672 gange
200 point
Dato : 20-04-05 19:28

Hejsa

Er der nogen der ved hvad U2 hed før de kom til at hedde U2......?

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 20-04-05 19:46

De hed ikke noget, gruppen blev dannet i Dublin i 1976 under det nuværende navn

http://www.dr.dk/musik/rock/artikel/u2_profil.asp

mvh dova

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 20-04-05 19:53

De hed ikke noget, gruppen blev dannet i Dublin i 1976 under det nuværende navn

http://www.dr.dk/musik/rock/artikel/u2_profil.asp

mvh dova

--------------------------------------------------

Yes, men skulle mene de hed noget inden de hed U2, men det kan nemt være mig der tager fejl....

Men tak for svar, venter lige et øjeblik og ser om der kommer flere svar, inden jeg accepterer dit som svar...

Mvh Balli23

Godkendelse af svar
Fra : balli23

Dato : 20-04-05 20:03

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-04-05 20:08

Citat
De dengang fem medlemmer danner bandet Feedback, efter at Larry Mullen Jr. har søgt bandmedlemmer i en anonce. De skifter navn til The Hype i 1978 og igen samme år til U2, samtidig med at Dik Evans forlader bandet.

http://gaffa.dk/kunstnere/bio.php/artist_id=18797/artist_focus=18797

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-04-05 20:15

Det samme står på denne side

http://www.hitmakarna.nu/artistbiografi_u2.shtml

Så de hed noget andet før det blev til U2

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 20-04-05 21:14

Super, mange tak for det ans....

Men nu har jeg så været for hurtig på aftrækkeren og givet dove pointene....
Hvad kan jeg gøre ved det???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-04-05 21:47

balli23

Bare glem det med point, nu har du fået et svar på hvad U2 hed før.

Skal du i Parken og se dem?

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 20-04-05 21:58

nej har desværre ikke fået billet

Total nedtur

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-04-05 22:02

Tjah, så er det jo med hvilket af linkene der giver de rigtige oplysninger

På denne side der skulle være den absolut ultimative side om U2, med biografier m.m. af både bandet og medlemmerne, står der ikke noget som helst om, at de skulle have heddet andet end U2

Og heller ikke under Larry Mullens biografi, kun historien om, at han annoncerede efter musikere og dannede bandet U2:

http://www.atu2.com/band/bono/

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-04-05 22:05

Min søster og svoger skal i Parken.

De er medlemmer af fan-klubben og havde reserveret billetter på den måde.

Min svoger skal også til Dublin og se dem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-04-05 22:30

dova

Hvis du nu søger på "The Hype" eller "Feedback" vil du se at det bliver kædet sammen med
U2