/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
mobning
Fra : rot
Vist : 686 gange
50 point
Dato : 20-04-05 17:21

jeg synes det er trals at blive mobbet bare fordi man går med gummistøvler og tisser i bukserne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-04-05 17:24

Det må sgu da også være en klam fornemmelse, det løber vel ned i støvlerne

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-04-05 17:27

ja...

Har du et spørgsmål?

Jeg håber ikke, at du føler dig mobbet af os her på kandu? Det er i hvert fald ikke meningen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-05 17:27

Ja det er.
(og velkommen til Kandu)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-05 17:33

Det er da værre hvis man har vadders på

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-04-05 17:36

-------------Vi er altså i emnet: FOLKESKOLE!!! ---IKKE!!! emnet smalltalk!!! (refi og dova)

Kommentar
Fra : rot

Dato : 20-04-05 17:37

ja selvfølgelig løber det ned i gummistøvlerne det er dejligt
har nogen prøvet det???

Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 20-04-05 17:39

du har vist også problemer med at stave træls staves ikke "trals", lad det nu ligge hvis man har problemer med vand ladning kan man gå til skole lægen de ved hvad man kan gøre ved det.. mht. mobbningen så har du en klasse lære som vil være lyd høre for dit problem ... hvis man er ung i dag skal man finde nogle venner som ikke mobber én...

du kan også låne/køb nogle kondi sko. og så lad være med at bruge støvlerne i et stykke tid.

der er ofte en nem løsning på dine problemer.

// danielskovmand \\

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-05 17:40

"Birgitta"

Det kan vi jo ikke ændre - vi har ikke stillet spørgsmålet endsige fundet det.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-04-05 17:41

Rot, det kan måske være en smule svært at tage dig alvorligt med de spørgsmål du stiller men ingen tvivl om, at du har et "forhold" til gummi.....og det er ikke mobning, bare en konstantering

http://www.kandu.dk/dk/spg/64272
http://www.kandu.dk/dk/spg/64273
http://www.kandu.dk/dk/spg/65087

// Toupie

Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 20-04-05 17:42

citat: ja selvfølgelig løber det ned i gummistøvlerne det er dejligt
har nogen prøvet det??? /citat

hvem ved om du overhoved har et problem... man kan hvis ikke tage dit spg alvorligt

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-04-05 17:46

Jo, men når man har sådan et problem, så er det da helt fint at få det belyst på forskellige niveauer...
Derfor spørger jeg også rot: Har du et spørgsmål? Og det har han så: Har nogen prøvet det?

Nej, jeg har ikke prøvet at blive mobbet fordi jeg går i gummistøvler.. Alle andre, som jeg kender, går efterhånden også i gummistøvler.. (rollemodel?)
At tisse i bukserne, så det løber ned i gummistøvlerne? Næ, det har jeg ikke prøvet... Hvis jeg skal tisse, så går jeg mig om bag en busk og hiver bukserne ned...

Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 20-04-05 17:46

[citat: ja selvfølgelig løber det ned i gummistøvlerne det er dejligt
har nogen prøvet det??? /citat]

hvem ved om du overhoved har et problem... man kan hvis ikke tage dit spg alvorligt

Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 20-04-05 17:51

[citat:] ja selvfølgelig løber det ned i gummistøvlerne det er dejligt
har nogen prøvet det??? [/citat]

jeg tror at Toupie har ret, du drømmer meget om gummi ladvær med det.. det kan give bagslag...

Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 20-04-05 17:52

køb dig en malebog hvem ved det kan være at du kan lære noget...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-04-05 18:28

Er det trals, at komem fra als?
Er det klamt, at blive ramt?
Er man kåd, når man bliver våd?
Det er skønt, når blæren bliver tømt...
Ikke alle der går i støvler, ævler...

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 20-04-05 19:30

Suk hvor er det langt ude mand !
men helt ioren, små hjerner, små fornøjelser.
Bare lad være med at brok jer over at kandu.dk er langsom, eller der er problemer med mails herfra.
Læs venligst dovas så udmærkede tip fra forleden.
Husker ikke lige hvad det hedder.

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 20-04-05 19:31
Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-04-05 19:41

Øhhhh Trine80, hvad mener du egentlig med det?

// Toupie

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-04-05 19:47

rot har det bare sjovt... Der er intet galt i dette indlæg, bortset fra at kategorien skulle være under noget smalltalk. En fejl som måske skyldes at han har trykket forkert.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-04-05 21:11

ting, indlægget HAR været oppe under smalltalk, -og under sexualitet... Det er derfor, at folk har det med at tage det lidt useriøst.
Men hvis rot tager spørgsmålet op under "folkeskole" så må det være, fordi der er en anden, -og mere alvorlig side af det også...
Folk, der bliver mobbet forstår ikke altid selv hvorfor.....

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-04-05 21:48

og hvad... Det er et offentligt forum, hvor man må finde sig i lidt af hvert (minus lige din-debat.dk, hvor minimale mangler i indlæg er grund til ban)

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 20-04-05 22:19

Om ikke andet må det varme herrenice,når dit pis løber ned i dine gummestøvler, og fryser du tæerne, er det jo herrenice med lidt pis at varme fustæerne med.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-04-05 14:34

Narh, -ikke så smart i frostvejr.....