/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Til Flemming17
Fra : Jernladyen
Vist : 832 gange
50 point
Dato : 20-04-05 15:50

Hej Flemming.
Jeg synes, du skulle have haft 5 stjerner for dit tip, så her kommer de: *****
(mit ondskabsfulde jeg frydede sig over kattens hævn). Det skulle være ethver dyrs ret at hævne sig over dårlig behandling - og løgnhalse.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 20-04-05 15:54

Øv - jeg kunne ikke få noget frem, har prøvet at trykke på linket og også at kopiere det og indsætte det i google, men uden resultat. Jeg bruger Mac, men plejer ikke at have problemer men video og lignende.
er der en hjemmesidenavn i kan henvise til hvor den er?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-04-05 15:57

Avvvvvvvvvv
Giver dig 100% ret Jette. Sån' et fjols!!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-04-05 15:57

Hvis du søger på Google på: stupid movies.com , så komme der en hel del film. Jeg tjekkede ikke lige, om den var imellem, for det gik jeg ud fra. Men jeg skal lige ind og kigge på dem.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-04-05 16:00

Apropos katte og grineflip, så bliver jeg altid i godt humør, når jeg hører denne misser - bare ikke i en uendelighed, så er det lige før man får spat .-D

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 20-04-05 16:03

Hej Jette
Prøver det. Nejer og takker.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-04-05 16:09

Nemlig Creamygirl. Håber katten tog VIRKELIG fat. Men det virkede det jo heldigvis til. Synd, hende kællingen med katten i et af de foregående tips ikke fik samme behandling - eller helst værre.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 20-04-05 16:19

Håber I har set denne her før, ellers tåler den da vist et gensyn.
http://www.extremely-sharp.com/direct/catvideo.html

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-04-05 16:35

Det kan da godt være, at det er mig, der er fuldstændig humorforladt, men jeg kunne intet sjovt se i den video. Tværtimod - når katten reagerer som den gør, er det jo i ren frustration. Jeg synes ikke, det er sjovt at se en kat gå besærkergang på grund af frygt -heller ikke selvom det går voldsomt ud over manden..(som ved gud har fortjent, hvad han får!!!)

Til gengæld kan Mulberrys link snildt få smilehullerne frem

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-04-05 16:47

Jamen det sjove er heller ikke, at katten går besærkergang på grund af frygt!
Er det meningen man skal skamme sig, fordi man finder det morsomt (eller fortjent), at katten tog hævn?! Tja, så skammer jeg mig da bare ..lidt!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-04-05 16:53

Nææ, Creamy, jeg siger bare, hvordan jeg reagerer på videoen - og ikke en lyd om, hvordan andre gør/bør

Hvis du skammer dig - eller ikke gør - er din sag.. fred da være med det

Vaxen

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-04-05 16:58

Hej Mulberry.
Du skal IKKE gå ind og trykke på de linkt. Mindst en af dem har virus. ÆV ÆV ÆV ØV ØV ØV. Og hvem har så virus igen, igen igen. Og med to virusscannere. Føj. Det er ganske rigtig en fed video. Jeg har haft den længe, og kigger på den med jævne mellemrum.

Vaxen, du har fuldstændig ret i, at det er synd for katten. Det er også derfor, kattens "hævn" er så frydefuld.
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : Flemming17

Modtaget 50 point
Dato : 20-04-05 17:35

Ja jeg syntes, at jeg ville dele min skadefryd med jer.
Heldigt for fyren, at snoren ikke var længere - så ved man ikke, hvad den kunne have fået fat i.
Videoen viser jo også, hvordan manden fuldstændig fejlbedømmer sin dejlige "Pet of the week" - heri ligger det sjove - bare til dem, der ikke synes, at den er morsom

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-04-05 17:40

Ja, jeg er nu ikke sikker på, han bedømte den forkert. Noget siger mig, at det ikke har været sjovt at give den sele på. Jeg tror, han sad og stak en lodret løgn. Tænk, hvis der var en gammel svagelig kone, der havde hoppet på den "pind". Eller nogle med (små) børn!!!
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 20-04-05 17:44

Hej Jette,
Du har nok ret; men sjov er den sgu

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-04-05 17:51

Det er så sandt, som det er skrevet, Flemming. Jeg håber, de skrammer jeg får af vores den gamle kun er rifter i forhold til dem han fik. Men desværre kunne den jo nok ikke nå langt nok ind med kløerne, i forhold til hvad han fortjente.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-04-05 17:53

Tak for svaret Flemming17. Lad os håbe, fyren ømmer sig endnu.
Hilsen Jette