/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Samsung Unluck ??????
Fra : NegoZatoR
Vist : 861 gange
50 point
Dato : 20-04-05 14:28

Hvordan får jeg unlucked en Samsung SGH-E330 ????

Please HJÆLP !!

NegoZatoR-

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-05 14:31
Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 20-04-05 14:51

Der Virker ikk'

Den Spørger om en Netværksadgangskode når jeg tænder den.. Hva' ER DEN ????

??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-05 15:21

Netværkskoden er den der oplåser din telefon så den kan bruge andre telenet end telmores. F.eks Tele2 eller andre.
Telmore bruger mig bekendt TDC´s net og derfor skal den bruge en kode for at kunne skifte net.
Er det en ny telefon?
Ellers kan du hvis den er over ½ år få koden oplyst hos telmore.

https://www.telmore.dk/help/faq/FaqTextServlet?id=200209211248170133

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 21-04-05 13:58

Du kan finde en unlocker på www.dkunlock.dk der kan klare dette for en lille hund..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : pio

Dato : 08-05-05 16:52

Hos http://www.unlock-vejle.dk kan unlock alle samsung,jeg har selv lige fået en e330 unlock hos dem

Kommentar
Fra : lund666

Dato : 12-05-05 12:09

Du skal til professionel unlocker:(..

Det var jeg i esbjerg med min e330 som var låst på tdc, og det er desværre den eneste måde det virker.. HAr prøvet ALT på nettet, desværre.

Kommentar
Fra : lund666

Dato : 12-05-05 12:09

Du skal til professionel unlocker:(..

Det var jeg i esbjerg med min e330 som var låst på tdc, og det er desværre den eneste måde det virker.. HAr prøvet ALT på nettet, desværre.

Kommentar
Fra : huniche

Dato : 07-06-05 13:08

Hej er der nogen der ved om man er nød til at sætte en samsung x450 til pcer for at unlock den har prøvet med de koder der har været på siden men uden held.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 25 point
Dato : 07-06-05 13:13

Prøv at oprette et spørgsmål - så er det da muligt der er nogen der ved det.

Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 15-08-06 09:53

Tak for svaret refi.