/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Foretrukne Browser
Fra : Briz
Vist : 3102 gange
20 point
Dato : 20-04-05 08:25

Hej Igen igen.

Denne gang er mit problem at jeg gerne vil forklare Internet Explorer at den skal være min foretrukne browser. Jeg havde installeret firefox, men den var ikke på højde med IE, så jeg besluttede at fjerne den. Nu betyder det så bare at jeg står uden en foretrukken browser. Har kun 20 point tilbage på kontoen, da jeg har været ret spørgelysten på det sidste, men håber på en billig reperation.

Hej

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 20-04-05 08:44

Jeg ved ikke om det er rigtigt, men prøv:
Klik på den grønne Start-knap.
Højreklik lige under alle programmer, og vælg Enenskaber.
Der trykker du så på knappen Tilpas.
Under fanebladet Generelt, kan du vælge hvilket program der skal være din foretrukne browser.

Det virker da hos mig, med WindowsXP Home

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 20-04-05 10:55

Sæt flue I Internet Explorer skal kontrollere om den er standardbrowser under Funktioner > Internetindstillinger > Programmer! Så burde IE selv spørge om den skal være standardbrowser næste gang du åbner den!

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 20-04-05 13:49

hmmm Firefox ikke på højde med IE, den slår da IE med op til flere længder. hmmm du har en mærkelig smag.
Nå hvad sidder jeg her og bitcher for, smag og behag hehe :)

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 20-04-05 14:58

Gå ind i tilføj/fjern programmer i kontrolpanel klik på tilføj/fjern Windows komponenter og sæt flueben i Qutlook Express tryk på næste ogsv.

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 20-04-05 14:58

Gå ind i tilføj/fjern programmer i kontrolpanel klik på tilføj/fjern Windows komponenter og sæt flueben i Qutlook Express tryk på næste ogsv.

Godkendelse af svar
Fra : Briz

Dato : 21-04-05 02:33

Tak for svaret tedd.