/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Har du overset denne sweepstake?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 845 gange
1 point
Dato : 20-04-05 00:02

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-04-05 11:11

POINTIDIOT

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 20-04-05 11:21

Snak/skriv pænt eller lad helt være med at skrive.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-04-05 11:25

Hvorfor blander du dig egentlig - Spring det over der støder dit øje

Accepteret svar
Fra : nenita

Modtaget 1 point
Dato : 20-04-05 11:28

Jeg kunne jo spørge dig om det samme - hvorfor blandede du dig??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-04-05 13:12

Utroligt at du ikke selv kan se det Nenita.

Med AJ's sædvanlige sygelige forhold til point, så vil han udelukke brugere, der ikke er tilmeldt som "Superbrugere". På den måde er han medvirkende til, at brugere der ikke ønsker at være superbrugere, og måske er ligeglade med point, hvilket er i fuld overensstemmelse med de regler KANDU har afstukket, ikke får den faktiske anerkendelse for et evt. svar.

I modsætning til undertegnede, så kører den type selvbestaltede opblæste
"jegalenevide" moderatorer (AJ) på alt og alle der ikke er enig med ham. Det er en afgørende forskel, og han er og blir en ondskabsfuld og modbydelig karakterafviger, der er en pestilens for Kandu.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen