/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
skifte mail adr. på kandu
Fra : frueyde
Vist : 332 gange
50 point
Dato : 19-04-05 19:55

nu har jeg prøvet på alle miulige måder at skifte mail adr. på min profil, uden held, den skriver jeg skal logge på med et password fra kandu, men hvordan får jeg det, gerne skåret lidt ud i pap???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 20:00

Du går ind i Din profil ude til venstre. Der er der et pkt. der hedder Ret profil.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-05 20:00

Her til venstre >>Kodeord/E-mail

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 19-04-05 20:02

ja det ved jeg, har også ændret og gemt, men når jeg logger på igen er det med den gamle adr.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 20:03

OK den hedder Rediger profil der under kan du rette kodeord og email, men du kan også bare som emesen skriver bruge Kodeord/E-mail - den er mere direkte.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 20:05

Du kan også sende en email til service@kandu.dk - de kan gøre det for dig.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 19-04-05 20:07

forfra.....jeg har været derinde og ændret min mail adr. men når jeg så trykker på gem åbner forsiden og jeg skal logge ind, når jeg gør det er det stadig med den gamle adr. Der hvor jeg ændrer det står der at for at det virker skal jeg logge ind med et kandu kodeord, men hvordan får jeg det???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-05 20:08

Sorry - her er forklaringen.
Jeg går ud fra at du er logget ind.
Ude i siden til venstre > Kodeord/E-mail > der står nu
Brugernavn xxxxxxxxx
Nyt kodeord >du taster dit kodeord
Og skriver kodeord igen > det samme

Hvis du vil ændre e-mail så
Brugernavn xxxxxx (som ikke kan ændres)
E-mail adresse > din nye e-mail (som modtager et midlertidig kodeord)

Med dit midlertidige kodeord fra Kandu logger du ind og retter til dit eget kodeord

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 19-04-05 20:09

jeg modtager ikke noget kodeord hverken på den nye eller gamle adr.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-05 20:10

Du skal ikke ændre e-mail og kodeord samtidig
først e-mail
og så kodeord

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 19-04-05 20:11

hmmm jeg skal vil ikke ændre kodeordet, det skal kandu vil??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-05 20:11

Der går lige lidt tid inden den går i gennem.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 19-04-05 20:13

okay, så prøver jeg igen, så jeg skal ikke logge på før jeg har det??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-05 20:15

For at ændre e-mail skal du bruge et midlertidigt kodeord fra Kandu (sikkerhed)
Når du har brugt det midlertidige kode er du "inde" igen så du kan lave dit gamle kodeord igen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 20:17

frueyde - Har du glemt dit kodeord?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 20:20

Da du første gang meldte dig til Kandu.dk blev du bedt om at vælge et brugernavn, du valgte frueyde
Du blev også bedt om at indtaste et valgfrit kodeord og at gentage dette. Hvis du har glemt dette, kan du ikke ændre noget, men du kan skrive til Kandu via service@kandu.dk og bede dem sende dig en mail med dit kodeord. Og så kan du komme videre som emesen beskriver det.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-05 20:23

nemlig vent til du har det eller vender den tilbage til det oprindelige (sikkerhed)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-05 20:25

eller > ellers

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 50 point
Dato : 19-04-05 22:15

Hej Frueyde, da jeg skulle ændre min email adr. fik jeg heller ikke noget nyt kodeord (som de skriver de sender) Jeg kunne så slet ikke logge ind Jeg skrev en mail til Kandu....uden resultat....skrev så igen en mail og denne gang kom der respons mailet til min nye mail adr. De havde så lavet kodeorden om, på forhånd, til den kode jeg hele tiden havde haft

Så mit råd til dig er klart at skrive til Kandu og, forklare dem hvordan det hænger sammen og så bede dem om at ordne det. Lykkedes det ikke første gang så prøv igen

// Toupie

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 20-04-05 05:31

toupie
okay det prøver jeg, nu har jeg prøvet alt andet....

Godkendelse af svar
Fra : frueyde

Dato : 21-04-05 17:58

Tak for svaret Toupie. Det ser ud til det snart lykkeds, har kontakt med kandu så de er i gang
hilsen frueyde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-04-05 23:07

Hej Frueyde, det var da godt at høre Håber det lykkedes.

// Toupie