/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
brænd en avi fil ned på en dvd skive
Fra : mini_porno
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 19-04-05 17:32

jeg står i det problem at jeg har hentet en film som jeg gerne vil have lagt på en cd.. men den fylder for emget til at være på en cd. så jeg vil gerne have den på en dvd. problemet er bare at det er en avi fil. og det kan man ikke brænde ned på en dvd skive med nero.
nogle der kender et andet godt program? det ska helst ik bare være et prøve program

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-04-05 17:39
Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 19-04-05 17:40

har dvd shrink.. men kan man brænde med det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-04-05 18:21

Ok det er en avifil du vil have opdelt? Sorry er lige vågnet fra en lur!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-04-05 18:24

Ok tror jeg er med nu Følger der ikke Nerovision Express med din Nero?

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 19-04-05 18:31

Hej mini
du kan bruge Neovision Express, med den kan du lave altmulig.

øh Tedd det kan man da ikke med dvd shrink !!

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-04-05 18:35

Tror jeg efterhånden har fattet spørgsmålet Mad_Nuser. Efter et par kopper kaffe

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 19-04-05 19:13

der er et elelr andet nero express. men har stadig det samme problem. kan lave video cd, super video cd og mini dvd. men filmen kan ik være på de 2 første. og den sidste kan det kun lave en dvd hvis filerne er: IFO, VOB og BUP

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 19-04-05 19:54
Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 19-04-05 20:56

nu har jeg så et andet problem... der står at filen fylder 700mb.. men når jeg vil til at brænde den står derat den fylder 4527 mb... og det er med det dårlige kvalitet. hva kan jeg gøre ved det?

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 22-04-05 08:53

har tænkt lidt over det.. så enten ska jeg købe en større dvd skive.. ellers ska jeg have et program der kan dele en fil i 2.. kan det la' sig gøre? hvis ja.. hvor får jeg så det program?