/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
point2
Fra : memuel
Vist : 483 gange
500 point
Dato : 19-04-05 12:30

http://www.kandu.dk/dk/spg/65150
denne tråd hænger sammen med linket.
Jeg kan ikke give flere end 500 point i et sprøgsmål.

Der er nu 1000 point til svaret.
Jeg forventer at lukke senere i dag. eneste der kræves ar at man har deltaget i begge debatter, ellers kan jeg jo ikke give point til samme person

Memuel

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-04-05 12:36

Point2 er da noget med hvidevarer, er det ikke? (for lige at stille et modspørgsmål).

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-05 12:44

3773, nej da.. Det hedder Punkt1

Memuel, jeg synes det er ærgeligt, at du ikke gider kandu mere..Som så mange andre har har givet udtryk for.
Bliv hos os!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-04-05 12:47

Netop!!!!!!

....og det var Point-S jeg havde på hjernebarken. Og det er noget med dæk og så'en........

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-04-05 12:55

Lader til, at du holder fast i beslutningen om at stoppe......

mvh dova

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 19-04-05 13:22

Amen

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 19-04-05 13:36

Dova-> Jeg har flere point endnu

Som også en del har skrevet så, kan jeg jo ikke slette min profil, så jeg vil jo altid have mulighed for at kigge ind og stille spørgsmål hvis jeg har brug for det.

Memuel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-05 14:27

Jamen så er der jo ingen grund til at dele ud af dem du allerede har.

Bare sæt alle dine fremtidige spørgsmål til 500 p. Så skal du bare se "folk" komme rendende

Desuden hedder det "Punkt2" calista og hun sælger sammenklappelige køleskabe

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-05 14:32

*LOL* refi

Jeg tænkte på dem hun så konkurerer imod

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-05 14:40

Alt forladt - reklamerne er nu gode

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 500 point
Dato : 19-04-05 15:21

Ref. til mit indlæg 19-04-05 09:47 på http://www.kandu.dk/dk/spg/65150 , og det er der ikke ændret ved.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 19-04-05 16:12

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-04-05 16:43

Memuel, gør lige som jeg gjorde, tag en lang pause fra Kandu, og senere får du formentlig lysten igen.
Jeg selv var væk næsten et år, men har nu fået lysten tilbage, og mudderkastningen, ja, den holder jeg mig langt væk fra.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-04-05 22:25

Jeg har ikke fortjent det

Men det skal ikke forhindre mig i at sige tak.

Håber du bliver og deltager uden for "mudderet".

mvh
jakjoe