/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
tao image fil
Fra : frederikshavn
Vist : 485 gange
50 point
Dato : 19-04-05 09:51

Jeg har en fil der ligger i tao image format,og jeg kan bare ikke åbne det,har prøvet daemontool-isobuster,kan godt brænde den på en dvd skive,men når jeg så vil åbne skiven får jeg afvide at windows ikke kan åbne den,hva' gør man lige

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-05 10:11
Kommentar
Fra : plb

Dato : 19-04-05 14:51

hmm .. måske har den en forkert endelse? du siger at isobuster ikke kan åbne den, men isobuster burde kunne åbne tao (har jeg da i hvert fald selv gjort)
hvor har du filen fra?
har du selv lavet den?

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 19-04-05 22:10

det er en dvd fil jeg har dl,fra emule,den fylder 2.95 gb,hvis det er til nogen information

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-04-05 00:48

prøv at omdøbe den og forsøg igen

Accepteret svar
Fra : plb

Modtaget 50 point
Dato : 20-04-05 16:47

hmm . hvis det er en dvd så ville jeg prøve at omdøbe den til .img eller .nrg
men måske er filen blevet beskadigt og hvis det er en dvd så er den meget lille, de fylder normalt 4.4 Gb eller der omkring

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 22-04-05 22:49

Tak for svaret plb.