/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
serius sam
Fra : ultra2
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 19-04-05 07:56

hvordan kommer jeg videre i sidste bane ?
der er en stor trold med en flyvende tallerken over jeg kan ikke slå ham ihjel

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 19-04-05 09:05

prøvede at finde en walktrough

men det nermeste at jeg lige kom var nogle snydekoder
Brug `(måske æ) for at få konsol-vinduet op, indtast herefter koden:

please god God mode.

please giveall Giver alle ting.

please killall Dræb alle fjender.

please open Åben alle døre.

please fly Flyve mode.

please ghost Gå igennem vægge.

please invisible Usynlig.

please tellall Ukendt.

please refresh Ukendt.

Snydekoder (Demo):
På Hoved Demo Skærmen (hvor du kan vælge "Single Player", "Demo" etc). Tryk på ~ tasten for at få konsol vinduet op. Indtast en af følgende:

For at se en liste med variabler som kan ændres, skal du skrive: ListSymbols()

For at ændre den skade fjenderne laver, så gør følgende:

gam_afDamageStrength[level]=(Damage value)

Level:

= Easy

= Normal

= Hard

= Serious

Skade Værdi
0.0 = no damage
1.0 = normal damage
2.0 = 2 times damage

Eksempel:
gam_afDamageStrength[0]=0

Gør det så det på level "Easy", ikke gør nogen skade til dig

----------------------------------------------

Forøge antallet af ammunition, så gør følgende:

gam_afAmmoQuantity[Level]=[Ammo Quantity]

Hvor

level:

= Easy

= Normal

= Hard

= Serious

Ammo Value
0.0 = no ammo
1.0 = normal ammo
2.0 = 2 times ammo

Eksempel:
gam_afAmmoQuantity[0]=2.0
Puts a lot of ammo out there

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 19-04-05 15:17

jeg kender snydekoderne
prøvede at finde en walktrough hvad er det ?

selv med snyde koder kan jeg ikke slå ham ihjel

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 20-04-05 05:58

en walktrough er en forklaring på hvordan at man kommer igennem de forskellige baner

Kommentar
Fra : steno

Dato : 16-01-06 20:43

Er det, det Serious Sam spil hvor man er ude i en ørken sammen med en kæmpe så skal du bare gøre det at løbe hen til ham og forbi ham bag ham er der et hus (pyramide) der skal man løbe ind så snart porten er åben, så du skal bare holde alt angreb lidt på afstand og spar ikke på krudten. Efter det kommer man ind i en arena hvor man skal gøre det færdigt mod ham.
Men hvis du selv vil læse mere om det kan du se her, jeg kan ikke huske om det er i First eller Second Encounter at man møder ham

Her er link til en walkthrough til Serious Sam First Encounter
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/serious_sam.txt

Her en til Serious Sam Second Encounter
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/serious_sam_2_b.txt