/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Mønsterark ???
Fra : Sunowich
Vist : 1008 gange
100 point
Dato : 18-04-05 22:25

Min kone spørger om om der måske sku være en der ved hvor man kan få fat i mønstre fra Bizzkids bladet efterår 2002 el.2003 det drejer sig om mønster til bla. en spids hættebluse

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-04-05 22:51

Jeg har fundet et par sider med mønstre....men helt ærligt, hvordan ser denne spidse hættebluse ud.

http://shop.pukimo.de/
http://www.scherzkeks-stoffe.de/billys.shtml

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 00:00

jakjoe - nu er det ikke bare mønstre det drejer sig om, men nogle helt specielle mønstre. Så lad nu være med at være så point-søgende kære ven.

Sune kan da godt selv lave en Google-søgning.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-04-05 00:12

arne.jakobsen> Hvis du kan svare på spørgsmålet, så er pointene dine.

Hvis du kun kan komme med en kommentar, som den du kommer med kl. 00:00 så får du sikkert kun point hvis >Sunowich< synes du fortjener dem.

Du som slår på, at man ikke skal komme med kommentarer, som ikke har noget med spørgsmålet at gøre.
Hvad er det du gør her ?

Kom med et bedre forslag til at hjælpe med at besvare spørgsmålet !

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-04-05 00:18

Hørt Jakoe

UD ARNE
med din unødige indblanding
Sune

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-04-05 00:20

arne er bange for at jeg bliver nummer 1 i håndarbejde.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 00:24

Sune - Din kone spørger efter

Citat
Bizzkids bladet efterår 2002 el.2003 det drejer sig om mønster til bla. en spids hættebluse

Det er altså ikke nok at henvise til forskellige sider.

Så min indblanding var IKKE unødvendig, og jakjoe's svar var ikke godt.

Men OK - jeg trækker mig nu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 00:25

jakjoe - Du kan jo heller ikke svare på spørgsmålet.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 19-04-05 00:26

http://www.scherzkeks-stoffe.de/ROOS.shtml

En tysk side, med en masse muligheder for at bestille mønstrene
I menuen til venstre står der "Schnittmuster" og klik hvor der står Bizzkids, så kommer man ind på en side hvor der et stykke nede er mulighed for at bestille i hvert fald et par af bladene fra 2003

Ellers er de mønstre der kan bestilles enkeltvis også fra bladet (dog vist nyere), men det er dem der hedder Roos

mvh dova

ARNE
Unødvendig kommentar, og tænk at DU skulle beskylde jakjoe for at jage point

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-04-05 00:32

Selvfølgelig jager jeg da point.
Det er belønningen for at hjælpe, hvis det er muligt !

dova> Vi peger begge på den samme side, men det må vi ikke.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-04-05 00:34

Øv, det havde jeg ikke lige set, fordi linket ikke er helt ens.

mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-04-05 08:05

Her er der billeder på tøj fra udgaver 2002 og frem...men jeg ved ikke lige hvordan den bluse ser ud.

http://www.bizzkidseurope.nl/en/vervolg_en2.html

En henvendelse her kan måske hjælpe dig videre ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jejun

Dato : 12-06-05 21:53

Det var måske en ide at prøve at gå på biblioteket, der kan man ofte låne syblade med snitmønstre

mvh.
Jejun

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-05 23:19

Tak for svaret dova. Der kommer også lige hundrede til dig Jakjoe