/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
problem me cs
Fra : Harbo21
Vist : 349 gange
270 point
Dato : 18-09-02 07:56

Hejsa...
Jeg håber at der sidder nogle derude som kan hjælpe mig,
når jeg sidder og spiller cs og jeg vil spray så kan jeg ikke se min egen eller
fra nogle af de andre..
Håber at i kan løse dette problem.

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 18-09-02 13:40

Hey Harbo21 du skal genistallere Half-Life og være sikker på at alle filer er slettet ved at kigge i dit installerede Half-Life directory som normalt er C:\Sierra\Half-Life og slette alle filer...

Håber du kan bruge mine svar! ---=== Husk at kig (PS) ===---

PS. Hvad for en version af Half-Life har du generation, original, platinum? Du kan også prøve at kigge i din Half-Life folder og kigge i Logos om der er nogle logo'er dette kan være grunden. Der er en mulighed til det er at du ikke har de samme logo'er som dine modstandere men nu hvor du siger du heller ikke kan se dine andre logoer så er det jo sikkert ikke noget med det at gøre...

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 18-09-02 21:40

dET VIRKER IKKE HAR LIGE INSTALLEREDE DEN IGEN OG DET VIRKEDE IKKE

Accepteret svar
Fra : Snails

Modtaget 270 point
Dato : 21-09-02 15:10

prøv at geninstallere

Kommentar
Fra : Snails

Dato : 21-09-02 15:10

prøv at geninstallere

Kommentar
Fra : Toxic_Gas

Dato : 24-09-02 22:16

Hmm....... man kan jo godt spille CS uden Half-Life ....... prøv at slette CS og half-life. Installer så KUN CS og prøv derefter om det virker :)

Mvh. Toxic_Gas