/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Dvd med Built-In hard drive
Fra : d.langholm
Vist : 379 gange
20 point
Dato : 18-04-05 20:36

kan man skifte hard disk på en Dvd med Built-In hard drive?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-04-05 22:06

På nogle kan man let skifte en alm. HD - og andre har helt specielle HD.

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 20 point
Dato : 19-04-05 08:22

Hej d.langholm

Det afhænger af hviken BIOS producenten kører. F.eks. KISS kan du godt skifte til en større harddisk, mens at Philips ikke vil acceptere andre harddiske end den som sidder i dyret.

Til emensen - alle benytter samme type harddiske, MEN forstykket - fra HDD til motherboard er forskelligt. I de fleste tilfælde kan de købe dimsen i løs vægt (BN Elektronik har et dejligt udvalg) eller med forsigtighed tage den af og sætte på ny HDD.

Lars

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-05 18:56

larsfrohn - ja en HD er en HD .............. men 2,5 findes i forskellige tykkelser.
Jeg bruger selv en den tynde udgave til min batteri HD/kortlæser
Det var en af kollegerne som har købt sådan en Dvd med Built-In hard drive og fortalte det med udskiftning.

Kommentar
Fra : d.langholm

Dato : 19-04-05 20:24

Tak for Hjælpen alle sammen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-05 20:28

Så kan du evt. afslutte ved at acceptere lige over datoen ud for:

Fra : larsfrohn Dato : 19-04-05 08:22

Godkendelse af svar
Fra : d.langholm

Dato : 19-04-05 20:32

Tak for svaret larsfrohn.