/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fiat Brava & original højttalere...
Fra : Ize
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 18-04-05 16:27

Sagt som det er: De originale højttalere der sidder i min Brava spiller af h******* til!
Er der nogen der kan anbefale nogen gode ht. til at montere istedetfor de originale?
Jegønsker nemlig ikke at ødelægge min hattehylde for at få plads til et evt sæt 6x9.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-04-05 18:04

RCF, Boston og en lang række mærker har enheder der lader sig indbygge. Men oftest skal man fikse lidt med en bliksaks for at få det til at passe. Har prøvet Boston i en Croma - det var lidt bedre. Men endte alligevel med 4 stk 6x9". Har skiftet frontspeakere i en sprinter til RCF. Det hjalp en del. Har puttet RCF i en Avensis. Det var også bedre end originalen. Oftest er der sat så små huller af, at du ikke kan finde noget der lyder ordentligt, og så er løsningen desværre hattehylden eller hul i dørene. Ikke særlig elegant, det må indrømmes.