/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bare en kommentar til et tips
Fra : etrier
Vist : 754 gange
50 point
Dato : 02-07-01 16:54

Dette er bare en kommentar til et tips, som jeg har skrevet, ikke noget egentlig spørgsmål, for hvor skal jeg ellers skrive det henne, jeg håber så at de som læser tipset også læser dette.

Jeg ser til min skræk, at jeg til mit sidste tips, (http://www.kandu.dk/dk/tip/565), som ikke var et egentlig tips, har skrevet: "jeg skal have nogen point for det." der skulle selvfølgelig have stået: "jeg skal IKKE have nogen point for det", idet det var en rettelse fra min side. Nå men sådan går det når man ingen korrektur læser har.

Nå, ellers håber jeg bare folk morer sig lidt, og ikke forages over at jeg forlanger point.

Og pointene - ja, systemet er da meget sjovt, og jeg bruger det da til at måle om det nu er helt hen i vejret det jeg skriver, selv om man jo ikke helt kan vide om man rammer målgruppen. Men jeg synes det er sjovt at skrive de tips og havde nok skrevet dem også uden at få point.

beklager min fejl
med venlig hilsen Erik

Accepteret svar
Fra : greta

Modtaget 50 point
Dato : 02-07-01 23:05

Hej Erik!
Ja,ja.Det kan man jo altid sige!- Spøg til side. Jeg morede mig faktisk over din udtalelse. --Derudover vil jeg lige sige, at jeg synes godt om dine tips. Jeg har printet de fleste af dem ud, og bruger dem.
Venlig hilsen og tak
Greta

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 03-07-01 08:26

Hej etrier

Jeg giver Greta ret, jeg synes også dine tips er total gode, så "Keep up the good work".

Gandalf

Kommentar
Fra : etrier

Dato : 03-07-01 10:59

Tak til Greta og Gandalf, jeg blev da rigtig glad for de rosende ord, så ... jeg vil da bare fortsætte, på vej mod de lidt mere avancerde ting.
Erik

Kommentar
Fra : doc

Dato : 03-07-01 11:49

Lyder rigtig godt.

Doc

Kommentar
Fra : greta

Dato : 03-07-01 14:15

Ja, bliv endelig ved. Jeg kigger hver dag, om der skulle være nye guldkorn( og jeg mener det virkeligt) fra dig.
V.H. Greta