/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kommentarer
Fra : calista
Vist : 351 gange
50 point
Dato : 18-04-05 15:29

Hvor går kommentarerne hen, når de ikke dukker op i en tråd?

Tre gange idag er mine kommentarer forsvundet, og til sidst har jeg opgivet at kommentere i div tråde.

Troede ellers lige kandu havde oppet sig lidt, efter weekendens nedtur!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-04-05 15:33

De forsvinder bare. Jeg kopierer altid en kommentar inden jeg sender. Skulle den så forsvinde, kan jeg altid bare lægge den ind igen med Ctrl_V.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-04-05 15:48

Calista.............det er nok censur.
Hvis jeg sender en kommentar, og evt. ikke har ventet for længe / surfet andre steder,
så har jeg oplevet at mine "guldkorn" forsvinder.
Står du på en tråd og sender kommentar --- bliver du og ser resutatet, eller surfer du straks videre.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 18-04-05 15:50

Jeg bliver da og ser resultatet
Eller ser om der er kommet andre guldkorn i mens jeg har skrevet...Censur, tja. det er meget muligt*GG* Det var til rot's ? om regntøj og vandpytter!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-04-05 16:16

De forsvinder bare.
Nogen gange kan en kommentar endda stå i tråden i et stykke tid, for derefter at forsvinde

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 50 point
Dato : 18-04-05 17:00

Ja, kandu's veje er uransagelige. Kandu må være hankøn.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-04-05 17:06

Nå tøser - måske i skulle prøve med et par ordentlige relevante og gennemtænkte kommentarer - så "ham" Kandu ikke sorterer det fra.

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 19-04-05 13:08

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-04-05 01:39

Selv tak, Calista.
Hilsen Jette