/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Samsung TS-H552U ?
Fra : Solvognen
Vist : 328 gange
100 point
Dato : 18-04-05 10:28

Har sat denne på WinXp Home og kan foreløbig brænde audio og data, nu vil jeg se en film jeg købte samtidig, men her stopper festen. Hvad mangler/gør jeg ? Jeg har en bærbar også med DVD-brænder, den viser filmen fint...

Solvognen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 10:32

Fulgte der ikke noget software med til at vise DVD'er med?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 10:41

Skynd dig at slette dit andet spørgsmål før der kommer kommentarer!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 10:42

Normalt følger der et softwareprogram som f.eks. windvd med så man kan se DVD film!

Kommentar
Fra : Solvognen

Dato : 18-04-05 10:46

Jo-da, en stor pakke fra Pinnacle (har ikke prøvet det før,men det ser rimeligt ud), jeg har også prøvet WinDVD og ZoomPlayer uden held.

Solvognen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 11:24

Prøv at installere den pakke fra pinacle! Windows har ikke en mpeg2 dekoder indbygget, så på en eller anden måde skal der instaleres en dekoder!

Kommentar
Fra : Solvognen

Dato : 18-04-05 11:59

Er installeret, her er bl.a. noget som hedder InstantCinema (ligner meget WinDVD), men når jeg sætter filmen i sker der ikke så meget (bortset fra jeg kan høre drevet kører + en 'klik-lyd' fra samme med et par sekunders mellemrum).
Helt som med ZoomPlayer og WinDVD.

Solvognen

Kommentar
Fra : Solvognen

Dato : 18-04-05 12:07

Nå, konen vil købe ind , jeg vender tilbage