/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HVilken cylinder?
Fra : Viktor_PM
Vist : 566 gange
50 point
Dato : 18-04-05 08:42

Hvilken cylinder skal jeg vælge til min honda sfx, med denne opsætning:

TJT group B udst.
17,5 dellorto kaburator
Malossi Multivar

(der kommer lidt mere på med tiden).

P.S. gider ik bruge penge på malossi mhr replica.

Accepteret svar
Fra : wukki

Modtaget 60 point
Dato : 18-04-05 09:34

47,6 athena ville passe godt

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 18-04-05 11:47

>>wukki

Okay. Men hvad med polini sport? Er det ikke vildere? eller for den sags skyls hebo nicasil?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-04-05 14:16

Polini Sport ville være genialt til den opsætning... 17,5 er for lidt til at hive alle kræfterne ud af en 70ccm cylinder...

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 18-04-05 15:06

>>jon

Ja har oss hørt at polini sport skulle være rimelig vildt. Jamen ved bare at 21 kaburator er så svære at indstille. og så vidt jeg ved så giver 17,5 godt optræk? det er nemlig lidt det er jeg er ude efter :)

H viktor.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-04-05 15:16

21mm er ikke svært at indstille... Ihvertfald ikke når du har prøvet at rode med et Team Speed kit og en 28mm fladspjælds kaburator! Hehe.. Ej der er ikke stor forskel på at indstille en 17,5 kaburator eller en 21mm.

Polini Sport er en lille potent cylinder, der virkeligt kan komme overraskende højt op og spinde med den rette indstilling...

God fornøjelse

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 20-04-05 11:40

Har fået at vide at malossi sport og polini sport ikke køre særlig godt. Men hár kigget på metra kits hjemmeside. De har en 47mm cylinder m topstykke for 649kr. er det noget der virker?

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 30-07-05 23:58

Tak for svaret wukki.