/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvor er mine mails blevet af?
Fra : Franksp
Vist : 486 gange
52 point
Dato : 18-04-05 08:30

Jeg har Windows XP og Outlook Ekspress. Pludselig i går aftes forsvandt alle mine gemte mails i mapper, indkomne og sendte mails. Alt er væk. Hvor er de mon henne? Er der nogen der ved, om jeg kan få dem igen, vil jeg blive meget glad, da der er nogen jeg skal svare på.

Håber nogen kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 10:20

Du kan jo prøve at følge med her! Lyder som samme problem?
http://www.kandu.dk/dk/spg/65009

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 18-04-05 10:55

Snak med klogearne

[festoriginalen]+l

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-04-05 11:00

prøv med trial versionen her:
http://www.finalrecovery.com/emailrecovery/

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-04-05 11:03

Alle mine mapper ligger her:

D:\Documents and Settings\Ejer\Dokumenter\email 2\Indbakke.dbx

men når jeg åbner Outlook Express, er de der ikke

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-04-05 13:50

Hej miritdk

Jeg kan ikke få programmet til at virke, kun hvis jeg køber det.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-04-05 14:06

lyder mere som stien til outlook ikker er korrekt

har du været i funktioner>>instillinger>>vedligeholdelse >>lagrings mappe
og angivet den stil du beskriver ??

den korekte sti er: (med undtagelse af {17E31EE0..........som kan være anderledes)

C:\Documents and Settings\ejer\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{17E31EE0-C331-4F78-AB1E-99007D4550FF}\Microsoft\Outlook Express

lav evt. en import

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-04-05 16:54

Hej dk

Den sti du nævner har jeg slet ikke.

Min sti hedder: D:\Documents and Settings\Ejer\Dokumenter\email 2\

Det står der også i funktioner>>instillinger>>vedligeholdelse >>lagrings mappe

mvh
Frank

Jeg kan heller ikke importere

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-04-05 17:37

har du fjernet flueben ved "skjul filtypenavne for kendte filtyper"
og márkering ved "vis skjulte filer og mapper"
under stifinder >>mappe indstillinger >>vis

ellers prøv at lave en søgning på *dbx

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-04-05 20:24

Ja, dk. Det er i orden

Jeg kan også se alle "Mapperne" og "Mails" i den mappe som jeg nævner ovenfor. Men når åbner Outlook Express, er de der ikke.

Meget, meget ærgerligt. Jeg er formand for vores grundejerforening, og vi skal ha' generalforsamling i morgen aften. Der ligger nogle mails, som jeg absolut skulle bruge.

mvh

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-04-05 21:14

lyder godt nok underligt.........
lige pt. er det eneste jeg kan komme på er dette her
http://www.oehelp.com/Default.aspx
men du skal betale for det.......................

ellers hvis du har en anden computer kan du kopier mappem "outlook express" og derefter importere
meddelserne den vej.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 52 point
Dato : 18-04-05 21:23
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-04-05 22:13

Læste jeg rigtigt - at du kan se dine mails men ikke åbne/læse dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-05 00:00

Franksp - sorry med linket - duede da vi lagde det ind hos en bekendt - har ikke selv prøvet det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-05 00:09

kan du gemme de mails du kan se for eks i et andet format og måske åbne det derefter ???????

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-04-05 10:35

Mit problem er delvist løst. Jeg kan ikke få de gamle mails ind i OU igen, men BjarneD kom med en god løsning, som gør at jeg nu kan læse mine mails. Hvis du er "nysgerrig" kan du gå ind på mit andet spørgsmål.

Jeg lukker ikke spørgsmålene nu, da der måske er andre der kan bruge noget af det:

http://www.kandu.dk/dk/spg/65125

Venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-05 10:42

andre kan da læse det selvom det lukkes - og så får du oven i købet returpoint

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 20-04-05 11:21

Tak for svaret dk.