/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
powerpoint
Fra : janni_s
Vist : 414 gange
200 point
Dato : 17-04-05 22:23

jeg kunne ikke lige finde en kategori til dette spørgsmål, men det er i hvertfald noget med noget computer noget:)

Jeg har lavet noget i powerpoint på en computer og gemt. Senere ville jeg hente det via intranettet og da jeg åbenede det kom det godt nok frem og man kunne se alt, men ikke klikke sig videre i dias show eller kører op og ned eller klikke på nogle af menuerne i værktøjslinien, ikke engang krydset i hjørnet for at lukke. det en eneste musen er, er sådan en streg der ligner et stort I, som kommer frem hvis man skal skrive f.eks. i word.
Hvad kan dette skyldes og er det muligt at få det til at virke på en måde? håber at få hurtigt hjælp, da jeg skal fremlægge det i morgen,
på forhånd tak
/janni_S

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 17-04-05 22:28

Har du den originale version så gem det som præsentation.
Evt. i et lavere version.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-04-05 22:41

hvis du har gemt det som præsentation kan du vælge internet explorer til at åbne det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-04-05 22:43

ps - det kan være du ikke kan komme i kontakt med nederste funktion til at klikke videre - men klik på skærmen vil så overtage denne funktion

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-04-05 14:10

Fik du det til at virke janni_s

Godkendelse af svar
Fra : janni_s

Dato : 20-08-05 20:53

Tak for svaret emesen.