/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetoner til 3 mobil
Fra : syllemus
Vist : 824 gange
50 point
Dato : 17-04-05 22:14

Er der nogen der ved hvor man kan hente ringetoner til 3 mobil

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-04-05 22:21

du kan jo bruge alle de waw filer du vil

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 17-04-05 23:56

Jo, men er der ikke en hjemmeside man kan hente det fra, er nu kun interesseret i effekter og lyde.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-04-05 08:56

du kan både bruge mp3 og waw filer - søg på google med ordene ringetoner så får du et utal af muligheder

www.ringetoner.dk for eks

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-04-05 08:56

ps.. der er jo også på 3 portalen har du tænkt over det ????

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 18-04-05 16:04

Har søgt på Google og det er rigtigt at der er mange mulighder, men det hjælper bare ikke så meget når servicen kun gælder for nedestående teleselvskaber og telefoner.
Har selv en Sony Ericsson z1010.På 3 portalen er der ikke noget jeg kan bruge.

OBS: For at kunne modtage disse services skal du have en af følgende telefoner:
Nokia: 3510, 3510i, 3650, 5100, 6100, 6610, 6800, 7210, 7250, 7650
Sony Ericsson: T300, T310, T316, T610, T616, T618, P800
Siemens: S55
Motorola: T720

Alle tjenester leveres af SMS A/S, Nannasgade 28, 2200 København N. For SMS sendt til 1208 betales normal takst i henhold til kundens abonnement. Services er tilgængelige for TDC Mobil, SONOFON, Telia, Orange, Tiscali, Telmore, CBB Mobil, Smart Kontant, A+, M1 samt alle debitel kunder. Supportlinje: 70276527 eller på support@smsas.com.
Der tages forbehold for trykfejl. Kunden er selv ansvarlig for ukorrekte og gentagne bestillinger

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 19-04-05 00:03

prøv her - og jeg mener det når jeg siger det vrimler med sider lignende ;)
http://logo-ringtones.is-a-geek.com/

Godkendelse af svar
Fra : syllemus

Dato : 19-04-05 22:04

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 19-04-05 22:05

Dette er en brugbar hjemmeside når det virker. Når jeg har sendt koden, skulle jeg gerne modtage en sms, men det gør jeg ikke, hvorfor ved jeg ikke.
Men jeg prøver igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-05 17:51

syllemus - så lige spørgsmålet igen idag - så:

da du fik din telefon fik du en cd til at installere på din pc - når du har adgang til funktionerne der kan du op- og downloade gratisfiler uden problemer - du kan hente hvad som helst brugbart - installere det på din pc og overføre til din telefon derfra

ps.. har du fået din mobil opgraderet gratis hos en 3 butik ???? (bare hvis du evt. har problemer med netop installation og brug af cd´en - det retter nemlig det hele)

Kommentar
Fra : rense

Dato : 27-06-05 13:12

fy skam dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-06-05 13:49

rense - hvem skal skamme sig over hvad ???????????