/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
lave .java til .exe??
Fra : Klift
Vist : 398 gange
50 point
Dato : 17-04-05 16:56

Hej

Hvordan laver man *.java filer til *.exe ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 21:50

http://www.ej-technologies.com/products/exe4j/overview.html

..eller kig hér : http://www.sharewareconnection.com/titles/java-to-exe.htm

Java class/jar filer skal bruge en wrapper for at kunne dobbeltklikkes som exe i Windows !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klift

Dato : 18-04-05 13:33

tak molekyle kunne du evt. lave en lille hurtig introduktion til exe4j??

Kommentar
Fra : gustafster

Dato : 02-06-05 11:15

I exe4j er der en wizard der guider dig igennem. Det er nemt nok, hvilket selvfølgelig er nemt nok at sige.

Kommentar
Fra : Klift

Dato : 07-06-05 13:30

hvordan kan man få lov at bruge *.class filer istedet for *.jar filer??

Kommentar
Fra : gustafster

Dato : 07-06-05 15:24

I exe4j er der i starten en option der gør det muligt at vælge "jar in exe" mode. Du skal så vælge den anden.

Kommentar
Fra : Klift

Dato : 07-06-05 15:27

ja det prøvede jeg også, men den ville stadig kun have jar filer, men jeg prøvwer lige igen her senere idag :)

Kommentar
Fra : Klift

Dato : 07-06-05 16:28

Ok nu har jeg *.exe filen men den kommer med en fejl når jeg prøver at åbne den, hvor der står:

The executable was created with an evaluation of exe4j

Hvad kan fejlen skyldes??