/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Sfx hjælp
Fra : scoopboy
Vist : 420 gange
200 point
Dato : 17-09-02 18:18

Hvor hurtigt tror i min Honda Sfx kommer til at køre hvis jeg monterer en Polini Speed Control variator?, og det skal siges at den er lovlig i øjeblikket.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-09-02 19:02

Den kommer til at køre mellem 65 og 75 kmt

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-09-02 17:32

"scoopboy" <scoopboy.news@kandu.dk> wrote in message
news:TsIh9.322$n25.79870@news010.worldonline.dk...
> Hvor hurtigt tror i min Honda Sfx kommer til at køre hvis jeg monterer
> en Polini Speed Control variator?, og det skal siges at den er lovlig i
> øjeblikket.
>
> --
En lærling på mit arbejde har en sfx'er med kun en polini variator
monteret. Den kører ca. 60-65 km/t. Med et ok optræk.

Mvh. Thomas

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 200 point
Dato : 17-09-02 20:45

Du skal regne med at den kommer til at køre 60 km/t, hvis du er heldig helt op til 70 km/t men skru ikke dine forventninger for højt op, man regner altid med det laveste og bliver glad overrasket hvis det er mere.
Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : scoopboy

Dato : 17-09-02 21:20

Tak for hjælpen allesammen, jeg går ud og køber mig en polini variator.