/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HP ClickSmart 510 - batterier
Fra : HansJensen41
Vist : 476 gange
200 point
Dato : 17-04-05 12:14

Jeg har arvet et digitalkamera, der kan en hel masse. Bl.a. webcam og video.
Og et logitec webcam på en lille gummifod. På softwarecd-en står webcam 6.

Kameraet har jeg fjollet lidt med i badeværelsets klare lys. Det er ret skægt, men jeg har en fornemmelse af, at hver gang jeg bruger blitzen, knalder den bare lige fire batterier af.
Kender du det kamera? Jeg har læst en vældig gang ros af det på nettet, men ikke en lyd om batteriøkonomi.
Billedkvaliteten er ikke noget at prale af, men det går nok til amatør- og begynderbrug - eller også er det mig, der ikke er dygtig nok endnu.
Det medfølgende kort er kun på 8 mb. Kan det betale sig at købe et større kort, eller er det kamera bare en gang spøg og skæmt?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-04-05 13:03

det kan jo være batterrierne hvor mangr mA er de på??? anbefaler min 2000mA

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 17-04-05 23:34

Kvaliteten kan også afhænge af dig. Vi har et, hvor min samlever tager skarpe billeder - og jeg tager slørede billeder. Det skulle være fuldautomatisk og selv indtille afstand, lys o.s.v. I starten troede jeg, at det var apperatet, der var noget i vejen med, men det kan det jo ikke være, når min samlever kan tage skarpe billeder med det. Måske ryster både du og jeg en smule på hænderne??

I det hele taget synes jeg, at digitalcamera er dyre i batterier. Vi har anskaffet nogle opladelige batterier til det, så der altid er "friske" batterier.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 18-04-05 18:17

Det gir ikke rigtig mening, så jeg lukker og beholder points til en anden gang.

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 200 point
Dato : 18-04-05 18:28

Du kan ikke beholde dine points til en anden gang. De blev trukket, da du stillede spørgsmålet, og dem får du aldrig igen. Men du kan jo lade være med at lukke, og så håbe, at du får svar på det engang med tiden.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : HansJensen41

Dato : 19-04-05 08:59

Du får point Jette. Her var nemlig noget jeg IKKE vidste.