/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
bruge for hjælpe med et grafikkort gefor~
Fra : needhelp
Vist : 260 gange
40 point
Dato : 16-04-05 21:36

er der en da kan forklare hvordan man lægger grafikkortet inde i computeren.?

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 16-04-05 22:03

Du skal brække en af de jern dimser der sidder bag vomputeren og så sitte den ind der og sitte den fast i en af de aflange riller der er på bundkortet, ligesom der er gjort ved dit lydkort vis det ellers ikke er onboard lydkort.
jeg tror ikke du forstår mig emn jeg prøved

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-05 23:52

Nu kommer det jo an på om det er et agp eller pci eller noget helt tredje! Har din PC onboard grafikkort?

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 17-04-05 00:06

ja jeg tror min computer har onboard grafikkort

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 00:12

Og er det et agp kort du har købt?

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 17-04-05 00:27

jeg ved det ik jeg er ikke så god til computer hehe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 00:54

Normalt skal grafikkortet sættes ind i det øverste slot på din PC Hvis det altså er såen en PC der står op?

Kommentar
Fra : technic

Dato : 17-04-05 10:50

brunt stik

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 10:56

http://www.pertho.dk/byg_guider_ny.htm

Her er lidt billeder af en PC og hvor de forskellige kort skal sidde