/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Messenger Plus Sponsorprogrammer
Fra : Calleman
Vist : 490 gange
200 point
Dato : 16-04-05 10:54

Hej Kandu.
Jeg har været omhyggelig med at undlade at installere "sponsor-programmer" i forbindelse med installation af Messenger Plus.
Desværre valgte min kæreste at opdatere dette og valgte her netop at installere disse.

Jeg har nu kørt S&D og AdAware dog har jeg stadig et ekstra toolbar i IE samt en møg irreterende bar over min processlinie.
Er der nogle der ved hvordan jeg kan fjerne disse? Som sagt hjalp S&D og AdAware ikke.

Jeg har desuden kørt den afinstallation som Messenger Plus folkenen anbefale - Denne skulle afinstallere sponsorprogrammerne... det hjalp dog heller ikke.
under "tilføj/fjern programmer" kan jeg heller ikke finde noget der skulle kunne afinstalleres og under MSConfig ser det ikke ud til at den starter noget den ikke skal.

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, så jeg slipper for at geninstallere!

Mvh.

[Calle]

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 210 point
Dato : 16-04-05 10:58

Hent nyeste version af hijackthis(1.99.1) herfra : http://www.arlet.dk/hjt.htm

Så skal vi nok få den væk

Godkendelse af svar
Fra : Calleman

Dato : 17-04-05 20:24

Tak for svaret arlet. :)