/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Lada Samara 1300
Fra : Pammie
Vist : 434 gange
20 point
Dato : 16-04-05 00:42

Hej
Er der nogen der ved, hvad et "tændings modul" koster, både et nyt og et brugt?
På forhånd tak!
Pammie

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 30 point
Dato : 16-04-05 01:27

Hej Pammie

Hvilken årgang er der tale om?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 16-04-05 01:36

Priser på reservedelene fra nyt kan fås på: http://www.lada.dk/forhandlerliste.html

Brugt vil jeg anbefale dig at prøve at ringe til Ravnskjær Autoophug i Slagelse. De er med i den landsdækkende søgeservice på brugte dele på tlf. 5852 3144 -- jeg kunne desværre ikke umiddelbart finde et tændingsmodul, men det kan være personalet derfra kan hjælpe.

Held og lykke.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Godkendelse af svar
Fra : Pammie

Dato : 16-04-05 10:51

Hej h_blunck. Det er en 94ér, håber det er oplysning nok? Mvh Pammie