/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
akkorder til love shop
Fra : jeko80
Vist : 4008 gange
100 point
Dato : 15-04-05 21:46

Jeg leder efter guitar-akkorder til love shop's sange, og de lader til at være helt umulige at opdrive på nettet...
Bla. leder jeg efter:
Copenhagen Dreaming
Fuck min højdeskræk
Love goes on forever
Kræmmersjæl
...eller andre

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 16-04-05 11:57

Har selv "Fuck min højdeskræk" i en af mine akkordmapper, som jeg godt kan scanne ind til dig og maile til dig mandag, hvis du lægger din email. Som jeg husker "CD" og "LGOF" er de ikke så vanskelige, så måske får jeg også tid til at lytte dem af..

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 16-04-05 12:15

De lyder ganske rigtigt nogenlunde ligetil, så her følger akkorderne, som jeg har forsimplet dem frem til:

Love goes on forever:
Verse: Em - D - Em - C
Omkvæd: G - Em - Am - D (evt. med C istedet for Am, prøv selv)

Copenhagen Dreaming:
Vers: Dm - A - Dm - Bb - C - F - Bb - A
Omkvæd: Dm - Bb - A - A slut af med Bb - A

For rytme og skift, lyt selv...det er lige til. Håber du kan bruge det

Kommentar
Fra : jeko80

Dato : 19-04-05 22:34

perfekt...
du må gerne maile "Fuck min højdeskræk" til koch@e-mail.dk

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 100 point
Dato : 22-04-05 13:10

Nå, for den da...troede jeg havde den på papr, men det havde jeg så ikke. Jeg har lyttet nogle akkorder af istedet for, håber det er nok til at du vil give mig pointene??

Fuck min højdeskræk:

Vers: C - G - Dm - F (3 gange) Dm - Am - C - G (2 gange)
Omkv: C - C(maj7?) - F - C (3 gange, derefter tilbage til C - G - Dm - F rundgangen)

Håber du kan bruge det

Kommentar
Fra : jeko80

Dato : 23-04-05 09:48

tak for hjælpen Kazistuta... det er i hvert fald til at arbejde videre med

Godkendelse af svar
Fra : jeko80

Dato : 23-04-05 09:49

Tak for svaret Kazistuta.