/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Tørdragt Unisuit
Fra : Gojen
Vist : 1368 gange
100 point
Dato : 15-04-05 19:19

Hej - Er der nogle som kender et godt brugtmarked for en unisuit exclusive - gerne i udlandet.
De er ikke til at opdrive og vil ikke give mere end ca 3000. Er der andre som poseidon som laver "unisuits"? Det er rart man lige kan slå en streg uden at skal have det hele af. Allersidst: Hvilke andre mærker kan anbefales med fast støvle og fast hætte??

Håber nogle kan hjælpe mig lidt (:

Kommentar
Fra : jhyden

Dato : 15-04-05 19:36

Hvis det kun er for at slå en streg, kan du se efter tørdragter med tisselynlås - en ekstra tørdragtslynlås lige under 'bæltestedet'.
På e-bay er der en del unisuit til salg. (www.e-bay.com)
Johnny

Kommentar
Fra : kjeldal

Dato : 15-04-05 20:11

"Verdens" bedste tørdragter kommer fra DUI, se om der ikke skulle være én der passer dig her: http://www.dui-online.com/

Dansk forhandler: http://www.dykkersport.dk

God fornøjelse

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 15-04-05 21:15

du kan også prøve en O'THREE tørdragt
dem kan du ofså få med tisselynlås
fra www.greisen.dk/

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : greenluck

Dato : 27-05-05 09:06

Har du overvejet hvad prisen er for at skifte en lynlås der er så lang som på unisuiten...

MVH G