/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
"Bryde ind"
Fra : Thomas26
Vist : 414 gange
500 point
Dato : 15-04-05 18:51

Hej med jer.

Jeg skal bruge en rigtig dygtig person der kan hjælpe mig med at bryde et user name og et password. Det drejer sig om mine venner der prøver på at lægge en plan for min/vores polterabend. Der er blevet lavet en hjemmeside og et forum hvor de finder ud af hvad vi skal udsættes for. Det forum har jeg desværre ikke adgang til. men med lidt hjælp fra jer håber jeg at vi kan komme dem lidt i forkøbet. Håber på noget hjælp.

Thomas

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-04-05 20:02

Og du har højreklikket på siden og valgt vis kilde, for at se om user name og et password står der?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Thomas26

Dato : 15-04-05 20:19

Ja, det har jeg prøvet. Kunne ikke finde noget jeg kunne bruge til noget.

THomas

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-04-05 21:49

Du kan jo oplyse hj.siden og så pudse hackerne herinde på, ha ha.
Men ellers kunne du jo prøve at snyde nogle af dem der har koden, og hvis en af dem feks. hedder birthe og en anden Ulla, du ved Birthe ikke er hjemme, så opretter du en emailadresse: yahoo.Birthe-jens-rolf@.dk og sender mail derfra til Ulla, hvor du spørger: På den hjemmeside med Thomas polterabend, skal jeg så bare skrive "polterabend" både som username og password, ellers kan jeg finde ud af det. Knus Birthe. Men du risikerer at blive opdaget??
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Thomas26

Dato : 15-04-05 21:53

Det er godt nok svært. http://www.toni-thomas.dk/

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 500 point
Dato : 16-04-05 00:38

Jeg tror kun du får brugernavn og password ved list, feks. ved at en du kender beder om det, og skal så sige at det er fordi han vil være med til planlægningen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : EntrY

Dato : 16-04-05 00:44

Er det ikke federe at få overraskelsen?

Det er lidt som at lure sin julegave.. Hele pointen er jo netop at du ikke finder ud af hvad de pønser på, så det vil jo ligesom tage alt morskaben ud af det, hvis du ved at de har gemt en lolita-dukke i din mappe..

Mvh. Tim Spangsberg/EntrY

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 16-04-05 07:30

Tænk over en helt anden ting.

En masse mennesker gør sig store overvejelser om hvordan de kan give jer den bedst mulige oplevelse, og det vil du tage fra dem?

Kommentar
Fra : MartinBT

Dato : 16-04-05 08:13

plus det også er dybt ulovligt at bryde koden, og det er slet ik noget du skal begynde på men på den anden side finder du heller ikke en måde at bryde koden på, hvis du gør ser det skidt ud for de 100.000 andre brugere der benytter sig af samme forum :)

Men ja lad da være med at ødelægge dit polterabend for dig selv, det skulle helst være noget der kun sker en gang i dit liv.

Godkendelse af svar
Fra : Thomas26

Dato : 16-04-05 10:11

Jeg lukker spørgsmålet, fordi jeg får nok ikke noget svar der kan hjælpe mig vidrere i min søgen efter at komme dem i forekøbet. Nu læner jeg mig tilbage og håber at de ikke laver noget helt vildt med mig. Og da palle var den der var hurtigst til at skrive vil jeg bruge det som svar.

Thomas