/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
en kurv til posten
Fra : frueyde
Vist : 2051 gange
50 point
Dato : 15-04-05 14:51

Hvor henne kan man købe en kurv til at hænge ved brevsprækken, så hunden ikke kan spise posten???

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 60 point
Dato : 15-04-05 15:10

Er selv post, og håber da ikke at din hund spiser mig.
Undskyld, men jeg kunne ikke dy mig.

Men kan du ikke bruge en hvilken som helst cykelkurv, og så skruge den fast. Det er bare en idé.
Du kan jo også få dig en postkasse. Også bare en idé.
Og hvis det er fordi du bor i en etageejendom, skal du lige vide, at inden år 2009 skal alle etageejendomme have brevkasseanlæg. (Det står der i den nye postlov)

Mvh.
Postbud d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-04-05 15:17

I et byggemarked kan du købe sådan en kurv.

Hilsen ans og god week-end

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 15-04-05 15:22
Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 15-04-05 15:22

hehe....nej hun spiser ingen, tværtimod bliver hun bare glad for selskab, jeg bor i etageejendom, så det er længe at vente i 4 år, og en cykelkurv, måske lidt kikset...men et godt bud

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 15-04-05 15:44

Ja, der er 4 år til alle skal have det, men hvem siger at dit boligselskab ikke sætter det op næste år. Det er da være at undersøg inden du bruger penge på en kurv.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-04-05 15:45

Hvad med et skraldeposestativ, høhø..? Evt kunne du sy en stofpose og sætte på..

Godkendelse af svar
Fra : frueyde

Dato : 16-04-05 20:35

Tak for svaret dbl.